  • 1. Data: 2012-08-20 20:05:50
    Temat: mikoryza - grzyby
    Od: SJS <s...@p...pl>

    Mija właśnie 4 rok jak w wielu miejscach, na różnych glebach dałem
    kupioną mikoryzę
    Jak na razie to zero reakcji nie licząc kręgów psich grzybów wokół
    zaszczepek w pierwszym roku
    Czy komuś mikoryza zadziałała?
    SJS

  • 2. Data: 2012-08-20 23:47:46
    Temat: Re: mikoryza - grzyby
    Od: "Moon" <1...@y...com>

    Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mikoryzę
    > Jak na razie to zero reakcji nie licząc kręgów psich grzybów wokół

    Wyrzuciłem kiedyś pod jodełką w ogrodzie poobcinane nogi rydzów (rydzy?).
    Kilka lat nic się nie działo, a w zeszłym roku zebrałem 72 rydzyki.
    To chyba lepsze od mikoryzy.
    moon

  • 3. Data: 2012-08-21 05:56:16
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W dniu 2012-08-20 20:05, SJS pisze:
> [...]
    > kupioną mikoryzę
    > Jak na razie to zero reakcji nie licząc kręgów psich grzybów wokół

    To samo, też po 4 lub 5 latach, pod różnymi drzewami. Podobnie
    rozsiewane kanie, podgrzybki i prawdziwki własnoręcznie nie obrodziły.
    --
    B.

  • 4. Data: 2012-08-21 08:25:20
    Od: "mirzan" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    SJS <s...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > kupioną mikoryzę
    > Jak na razie to zero reakcji nie licząc kręgów psich grzybów wokół

    A co na to różdżka i wahadło?
    mirzan

  • 5. Data: 2012-08-22 18:00:01
    Od: HGW <h...@h...abuse>

    W dniu 2012-08-21 08:25, mirzan pisze:

    > A co na to różdżka i wahadło?

    Ano tyle, że nietrafne złośliwości źle świadczą o złośniku :)
    Niestety spora część "radiestetów" to zwykli hochsztaplerzy i mitomani,
    co jednak nie występuje w przypadku SJS ze względu na jego
    udokumentowane osiągnięcia.

  • 6. Data: 2012-08-22 18:46:02
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "HGW" <h...@h...abuse> napisał w wiadomości

    > Ano tyle, że nietrafne złośliwości źle świadczą o złośniku :)

    Hejka. To przecież tylko pytanie, ;-)
    Pozdrawiam ciekawie Ja...cki
    PS Żeby być złośliwym trzeba być inteligentnym jednak. :-)

  • 7. Data: 2012-08-23 19:11:15
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:k132cb$ohf$1@news.vectranet.pl,
    niejaki(a): Dirko z adresu <j...@w...pl> napisał(a):

    .

    > PS Żeby być złośliwym trzeba być inteligentnym jednak. :-)

    Albo rudym, jak mój kot :)
    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek