  • 1. Data: 2012-08-26 00:25:57
    Temat: szerszenie
    Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl>

    Czy u Was też tak dużo w tym roku szerszeni?
    Jak ma działkę od ponad 20 lat, to nigdy nie było ich tyle.
    Zjadają mi gruszki odmiany 'General Leclerc' :-(
    i lubią wędrować po gałęziach lilaka.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2012-08-26 12:11:04
    Temat: Re: szerszenie
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Krycha_net" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy u Was też tak dużo w tym roku szerszeni?
    > Jak ma działkę od ponad 20 lat, to nigdy nie było ich tyle.

    Hejka. Szerszeni prawie nie widuję ale za to jest wyjątkowo dużo os.
    Pozdrawiam populacyjnie Ja...cki

  • 3. Data: 2012-08-26 13:09:32
    Od: "SJS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Krycha_net" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Czy u Was też tak dużo w tym roku szerszeni?
    > Jak ma działkę od ponad 20 lat, to nigdy nie było ich tyle.

    Po prostu maja gdzieś obok ciebie gniazdo a potrafi byc wielkości kubełka.
    Daleko nie latają więc łatwo wytropić
    SJS
    PS W czasach komuny młody dziennikarz pojechał do Paryża
    Siadł w w kawiarnia a tam obsługiwały rude kelnerki więc zaczął pisać:
    W Paryżu kelnerki są rude....

  • 4. Data: 2012-08-26 14:24:24
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:k1d06q$d7m$1@news.icm.edu.pl,
    niejaki(a): SJS z adresu <s...@s...pl> napisał(a):

    > PS W czasach komuny młody dziennikarz pojechał do Paryża
    > Siadł w w kawiarnia a tam obsługiwały rude kelnerki więc zaczął pisać:
    > W Paryżu kelnerki są rude....

    I co i co ? że niby szerszenie też są rude ? Tylko one są rude teraz i za
    komuny :)
    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 5. Data: 2012-08-26 17:06:13
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > W artykule news:k1d06q$d7m$1@news.icm.edu.pl,

    > I co i co ? że niby szerszenie też są rude ? Tylko one są rude teraz i za
> [...]

    to że w jednym miejscy jest dużo szerszeni to nie oznacza, że w całej
    Polsce tak jest
    SJS

  • 6. Data: 2012-08-26 20:01:59
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:k1de2i$9of$1@node2.news.atman.pl,
    niejaki(a): SJS z adresu <s...@w...pl> napisał(a):

    > to że w jednym miejscy jest dużo szerszeni to nie oznacza, że w całej
    > Polsce tak jest
    > SJS

    Zrozumiałem ale pożartowałem sobie. Dziadki tak mają :)
    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 7. Data: 2012-08-26 20:57:21
    Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-26 13:09, SJS pisze:

    (...)
    > Po prostu maja gdzieś obok ciebie gniazdo a potrafi byc wielkości
    > kubełka. Daleko nie latają więc łatwo wytropić
    (...)

    Jak zachęcić ich do przeprowadzki w inną część Polski?

    Krycha.

  • 8. Data: 2012-08-26 22:32:33
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Krycha_net" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > W dniu 2012-08-26 13:09, SJS pisze:
    >>
    > (...)
    > (...)
    >
    > Jak zachęcić ich do przeprowadzki w inną część Polski?
    >
    > Krycha.

    Znaleźć i przekonać
    SJS

  • 9. Data: 2012-08-27 11:11:50
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Krycha_net wrote:

    > W dniu 2012-08-26 13:09, SJS pisze:
    >>
    > (...)
    > (...)
    >
    > Jak zachęcić ich do przeprowadzki w inną część Polski?
    >
    > Krycha.

    Poczekaj cierpliwie. Moje zeszłoroczne wyprowadziły się dobrowolnie w
    nieznane miejsce, przed nastaniem zimy. Okupowały poddasze budynku
    gospodarczego i często bywały w domu, dlatego był niecny plan pozbycia się
    ich, jak otępieją z zimna.

    J.

    www.kontestacja.com