  • 1. Data: 2010-09-20 08:32:31
    Temat: plyta gazowa - gwarancja
    Od: m <f...@f...pl>

    witam,
    przestal mi dzialac iskrownik w jednym palniku.
    Po nacisnieciu galki iskra wczesniej pojawiala
    sie na wszystkich palnikach na raz.
    Plyte mam od paru miesiecy, jest na gwarancji.
    Jak jest z naprawa? Musze wezwac gazownika,
    zaplacic mu za demontaz, oddac plyte do serwisu,
    pozniej znowu zaplacic gazownikowi za ponowny montaz?
    Wydaje sie to malo oplacalne. Do tego nie mialbym
    plyty przez ten czas.

    Palnik wyczyscilem, wyciagnalem nawet ten iskrownik i przysunalem
    blisko grzybka palnika, ale iskra nie przeskakuje. Jakis
    prad tam plynie w przewodzie, ale moze cos sie skopalo
    i wczesniej byl wiekszy?

  • 2. Data: 2010-09-20 15:04:30
    Temat: Re: plyta gazowa - gwarancja
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2010-09-20 10:32, m pisze:
> [...]
    > pozniej znowu zaplacic gazownikowi za ponowny montaz?
    > Wydaje sie to malo oplacalne. Do tego nie mialbym

    Rozbawiłeś mnie. :) Do takich rzeczy serwis przyjeżdża do domu.

    > Palnik wyczyscilem, wyciagnalem nawet ten iskrownik i przysunalem
    > blisko grzybka palnika, ale iskra nie przeskakuje. Jakis
    > prad tam plynie w przewodzie, ale moze cos sie skopalo
    > i wczesniej byl wiekszy?

    A spróbuj raz odpalić ten palnik inaczej, np. zapalniczką, i zostaw na
    jakiś czas zapalony. Może wystarczy, że się iskrownik porządnie wysuszy.

    Ewa

  • 3. Data: 2010-09-20 17:37:36
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 20 Wrz, 10:32, m <f...@f...pl> wrote:
> [...]
    > pozniej znowu zaplacic gazownikowi za ponowny montaz?
    > Wydaje sie to malo oplacalne. Do tego nie mialbym

    Zaraz tam do gazownika. Do serwisu. Przyjadą. Wymienią kabel jeśli
    brak jednej iskry.
    Lub cały moduł jeśli brakuje ich na wszyskich.

  • 4. Data: 2010-09-21 20:33:45
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    > A spróbuj raz odpalić ten palnik inaczej, np. zapalniczką, i zostaw na
    > jakiś czas zapalony. Może wystarczy, że się iskrownik porządnie wysuszy.

    Tak jak pisze Ewa.
    Spróbuj też pizzoelektryczny zapalacz w plycie przemysz, przetrzec,
    przeszorowac delikatnie - przypuszczam ze jest to Ciebie tak jak w
    większości taki wystający w pionie drut obok każdego z palników.

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

    Proszę o wsparcie
    mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875