  • 1. Data: 2012-02-13 09:37:58
    Temat: podłączenie kuchenki do gazu ziemnego
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    witam
    teściowa podłączyła nową kuchenkę, oczywiście za pomocą fachowca... ale
    okazało się, że zawór jest nie z tej strony, co przyłącze w kuchence, więc
    fachowiec podłączył za pomocą węża elastycznego, ale tak niefortunnie, że
    wąż dotyka całą długością pleców kuchenki, gdzieś w połowie pleców
    piekarnika... no i tu moim zdaniem fachowiec dał ciała, bo to, mimo
    izolacji, może się porządnie nagrzewać... teraz wąż ma długość 125 cm,
    wymienić trzeba na 2 m, tyle akurat pasuje, żeby omijał plecy prawie przy
    ziemi (nawet opierając się na podłodze) i tyle max pozwala instrukcja
    kuchenki... czy moje obawy są słuszne? i czy wąż po podłodze może być?

    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2012-02-13 14:43:07
    Temat: Re: podłączenie kuchenki do gazu ziemnego
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-02-13 10:37, s_13 pisze:
> [...]
    > okazało się, że zawór jest nie z tej strony, co przyłącze w kuchence,
    > więc fachowiec podłączył za pomocą węża elastycznego,
    A sprawdziłeś, czy kuchenka nie ma możliwości podłączenia z drugiej
    strony? Mój Mastercook ma z jednej strony przyłącze, a z drugiej
    zaślepkę. Po przełożeniu zaślepki można podłączyć z drugiej strony bez
    kombinowania.
    Jacek