  • 1. Data: 2009-05-20 11:59:44
    Temat: poszukuję kominka z płaszczem wodnym
    Od: kamaya <k...@i...pl>

    Witam,
    poszukuję kominka z płaszczem wodnym do ogrzania domku o powierzchni 145
    m2, oraz do grzania wody dla rodziny 4 osobowej, jakie kominki polecacie
    na jaką moc i jakich firm?

  • 2. Data: 2009-05-20 12:40:33
    Temat: Re: poszukuję kominka z płaszczem wodnym
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > poszukuję kominka z płaszczem wodnym do ogrzania domku o powierzchni 145
    > m2, oraz do

    zrobienia sobie kotlowni z salonu, sprzatania podlogi 2 razy dziennie z
    wiorow drzewnych
    i popiolu i wogole do przeniesienia sie w 19 wiek, kiedy ludzie zbierali
    chrust w lesie
    zeby napalic w kurnej chacie, bo lubie takie klimaty :)

    pozdrawiam
    pluton

  • 3. Data: 2009-05-20 12:59:12
    Od: Mat <m...@g...com>

    On 20 Maj, 14:40, "pluton" <z...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > chrust w lesie
    > zeby napalic w kurnej chacie, bo lubie takie klimaty :)

    Chyba zapomniałeś załączyć odpowiedzi na pytanie a tylko jakieś
    subiektywne gówniane wynurzenia ci się wpierniczyły.

    Ale to na pewno przez pomyłkę bo pewnie nie trollujesz.

    Co do kominka - rozważ Lechmę lub Lazara - dość atrakcyjne cenowo i
    dość polecane.

    Mat

  • 4. Data: 2009-05-20 13:02:05
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Chyba zapomniałeś załączyć odpowiedzi na pytanie a tylko jakieś
    subiektywne gówniane wynurzenia ci się wpierniczyły.

    Pisalem cos o gównach ? To przeciez watek o kominkach,
    a nie o oczyszczalniach i kanalizie. Pewnie przez pomylke.

    > Ale to na pewno przez pomyłkę bo pewnie nie trollujesz.

    Tak, to na pewno przez pomylke. Poprawia sie.

    pozdrawiam
    pluton

  • 5. Data: 2009-05-20 13:02:09
    Od: kamaya <k...@i...pl>

    pluton pisze:

> [...]
    > chrust w lesie
    > zeby napalic w kurnej chacie, bo lubie takie klimaty :)

    tak lubię takie klimaty, dziś tradycja jest w cenie, a po drugie jak
    ktoś dba porządek to nie będzie problemów z wiórami i popiołem. ponadto
    będę miał jeszcze kocioł gazowy także nie będę palił w kominku non stop,
    dlatego prosze o konstruktywne odpowiedzi

  • 6. Data: 2009-05-20 13:06:13
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > miał jeszcze kocioł gazowy także nie będę palił w kominku non stop,
    > dlatego prosze o konstruktywne odpowiedzi

    Konstruktywnie przekazalem ci opinie kogos z mojej rodziny,
    kto tez jest fanem klimatow, a po 2 latach ogrzewania kominkiem
    powiedzial; 'nigdy wiecej'.

    A z mniej konstruktywnych wypowiedzi, to szukaj czegos z zeliwa
    (prawie niewykonalna sprawa) albo przynajmniej z bardzo porzadnej
    blachy kotlowej. Lepiej zrobic sobie na zamowienie, bo jakosc
    blachy w seryjnych wyrobach jest podejrzana.

    pozdrawiam
    pluton

  • 7. Data: 2009-05-20 15:33:05
    Od: Ania <a...@w...pl>

    Myślę, że ta grupa jest też po to żeby ostrzegać i odwodzić
    nieświadomych od złych pomysłów. A kotłownia w salonie to idiotyczny
    pomysł. Dwie kotłownie - w tym jedna w salonie - równie bez sensu.
    Chyba lepiej zrobić jedną porządną kotłownię i kominek dla klimatu...
    Nie wierzę, żeby ktoś był zadowolony z kotłowni w reprezentacyjnym
    miejscu - nawet jak udaje zadowolonego to tylko dlatego, ze głupio się
    przyznać do błędu.

  • 8. Data: 2009-05-20 16:03:40
    Od: Mat <m...@g...com>

    On 20 Maj, 17:33, Ania <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Nie wierzę, żeby ktoś był zadowolony z kotłowni w reprezentacyjnym
    > miejscu - nawet jak udaje zadowolonego to tylko dlatego, ze głupio się

    Na tej zasadzie to nikt niczego się nie dowie na usenecie - bo od
    każdego pomysłu ktoś kogoś będzie odwodził i zamiast odpowiedzi na
    pytania będziemy mieli bezsensowne dyskusje o wyższości świąt Bożego
    Narodzenia nad Wielkanocą lub odwrotnie. Jako przykład mogę podać
    dyskusje o taśmie i piance, ceramice czy betonie komórkowym. Co innego
    jeśli pytanie brzmi "co sądzicie o kominku z płaszczem wodnym?" albo
    "co sądzicie o kotłowni w salonie ?".

    Nie można ludzi traktować jak zabłąkanych, jak piszesz "nieświadomych"
    owieczek które koniecznie trzeba uświadamiać na siłę, a jeśli tylko to
    ma się do powiedzenia to może lepiej po prostu czasami nie zabierać
    głosu.

    A tak przy okazji Pluton - przepraszam za przesadzoną reakcję - na
    pewno nie powinienem był dodawać wątków kanalizacyjnych :-)

    A koledze zakładającemu życzę żeby czegoś się dowiedział - bo ten
    wątek raczej mu się rozjechał ...

    Pzdr
    Mat ;-)

  • 9. Data: 2009-05-20 19:29:22
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    kamaya wrote:
    > Witam,
    > poszukuję kominka z płaszczem wodnym do ogrzania domku o powierzchni 145
    > m2, oraz do grzania wody dla rodziny 4 osobowej, jakie kominki polecacie
    > na jaką moc i jakich firm?
    Jak chcesz tanio to polecam wkład MKW hajduka, kosztowało toto 3900 rok
    temu. Teoretycznie ma moc 10KW ale może więcej co sam sprawdziłem :)
    Ma szamot w środku co podwyzsza temp spalin i lepej się pali, nie 'leje'
    się w kominku, mniej sadzy się osadza.

    --
    -----
    Pozdr

  • 10. Data: 2009-05-20 20:55:07
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Mat" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    >Chyba zapomniałeś załączyć odpowiedzi na pytanie a tylko jakieś
    >subiektywne gówniane wynurzenia ci się wpierniczyły.

    >Ale to na pewno przez pomyłkę bo pewnie nie trollujesz.

    Tyle ze ma racje.

    Pozdro.. TK