  • 1. Data: 2009-05-20 12:37:01
    Temat: Okna fakro - gdzie kupic
    Od: "jowar" <m...@o...pl>

    Witam chciałem kupić w małopolsce 10 okien dachowych fakro
    slyszalem ze oni maja fabryke w muszynie
    nie maja tam jakiegos sklepu przyzakladowego ? zeby jehac dostawczakiem i
    kupić ?

    Czy obowiazuje zasada ze diler ma taniej niz producent ?

  • 2. Data: 2009-05-20 13:04:29
    Temat: Re: Okna fakro - gdzie kupic
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jowar" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kupić ?
    >
    > Czy obowiazuje zasada ze diler ma taniej niz producent ?

    Na Allegro najtaniej kupisz.
    poważnie.
    Ew. jakis lokalny skład - jak dobrze zagadasz to dostaniesz upust

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-05-20 13:10:25
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 20 Maj, 14:37, "jowar" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > kupić ?
    >
    > Czy obowiazuje zasada ze diler ma taniej niz producent ?

    Mi dobre ceny proponowali u Pruszyńskiego jak kupowałem
    Blachodachówkę.
    Porównywalne z Allegro z doliczonymi kosztami transportu więc na jedno
    wychodziło.
    Pzdr
    QbaB