  • 1. Data: 2009-05-20 13:41:10
    Temat: bambus
    Od: Marek MANO <m...@g...pl>

    Cześć,
    Czy ktoś ma doświadczenie z chińskim bambusem z marketu? Chodzi mi o
    to, czy taki bardzo jasny nie żółknie po 3 latach tak, że wygląda jak
    świeża słoma?
    Pozdro,
    Marek

  • 2. Data: 2009-05-20 20:30:14
    Temat: Re: bambus
    Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl>

    chodzi co o taką roslinke lucky bamboo??
    jesli tak to ona z trudem 2 sezonu dożyje

  • 3. Data: 2009-05-22 13:02:56
    Od: Marek MANO <m...@g...pl>

    On 20 Maj, 22:30, "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> wrote:
    > chodzi co o taką roslinke lucky bamboo??
    > jesli tak to ona z trudem 2 sezonu dożyje

    Sorry :)
    Chodzi o finish parkiet.
    Pozdro, Marek

  • 4. Data: 2009-05-22 13:09:06
    Od: Mat <m...@g...com>

    On 20 Maj, 22:30, "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> wrote:

    > chodzi co o taką roslinke lucky bamboo??
    > jesli tak to ona z trudem 2 sezonu dożyje

    to nie prawda - ale nie będę się rozpisywał :-)

    a wracając do meritum czy ktoś wie jak ma się twardość takowego
    parkietu bambusowego do np. jesionu, dębu itp. Czy to się w ogóle
    cyklinuje ?

    Mat

  • 5. Data: 2009-05-22 13:31:54
    Od: Marek MANO <m...@g...pl>

    On 22 Maj, 15:09, Mat <m...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > a wracając do meritum czy ktoś wie jak ma się twardość takowego
    > parkietu bambusowego do np. jesionu, dębu itp. Czy to się w ogóle

    Z bambusa raczej trudno jest wystrugać coś na kształt deski
    parkietowej. Pewnie wiesz, jak wygląda babus w przekroju?
    Po mojemu, to jest wytwarzane, jak płyta OSB. Tyle, że nie z wiórów,
    ale z deseczek cieńszych niż parkiet przemysłowy, lub też bambus jest
    miażdżony i potem to wszystko jest chyba nasączane klejem i formowana
    jest deszczułka. Pewnie można to przeszlifować i nałożyć warstwę
    lakieru dla uzyskania połysku. Natomiast nie dokopiesz się do "żywego
    drzewa". Tak wnioskuję z wyglądu dego co leży w sklepach.
    Pozdro, Marek