  • 1. Data: 2009-11-15 19:47:42
    Temat: pralka ładowana z góry ok. 1500 zł
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl>

    Witam

    Szukam pralki, trochę poczytałem na forach, byłem dzisiaj w
    ElectroWorld,Saturnie i Euro i przed finalnym wyborem chciałbym popytać
    uzytkowników:
    - czy prawdą jest, że Mastercook i Bosch/Siemens mają ze sobą
    technicznie wiele wspólnego? (jeden sprzedawca powiedział, że to prawie
    to samo...);
    - czy podzielacie opinie, że Electrolux jest cacy, a Whirlpool/Polar to
    szmelc? (tak mniej więcej wypowiadają się sprzedawcy),
    - jakie macie pralki, i czy jesteście z nich zadowoleni, które spełniają
    następujące warunki:
    * cena i załadunek - jak w temacie,
    * klasa en. - co najmniej A+,
    * osobne sterowanie programem, tempreaturą i obr.wirowania,
    * dod. funkcje - 1/2 prania, dod. płukanie, pranie szybkie, program
    delikatny,
    * mile widziane sterowanie czasem prania.

    Z góry dzięki za podpowiedzi
    cisiek