  • Data: 2019-07-15 21:30:06
    Temat: problem z malowaniem ściany wałkiem
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    ściana z cegieł, tynk mp75, dobrze zrobiony. znaczy prosto i zatarty na
    gładko - tak jak w instrukcji (albo filmie pokazowym). w ścianie było
    kilka dziur, ubytków, zrobionych rogiem stołu, mikrofalówką lub
    krawędziami twardych przemiotów. te wgniotki zapaćkałem gładzią na bazie
    gipsu a po wyschnięciu przeszlifowałem packą uzbrojoną w siatkę. potem
    grunt a następnie farba na wałku. i.... masakra. do wałka klei mi się
    gładź. odchodzi od ściany pozostawiając na niej placki a na wałku strupy
    Co zrobiłem źle? W zasadzie jak w przyszłości uniknąć takich niespodzianek?
    (oczywiście "felerne" miejsca zamalowałem pędzlem, ale wolałbym tego
    uniknąć)

    ToMasz