    From: aneta <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: proszę o poradę
    Date: Wed, 29 Apr 2009 03:01:07 -0700 (PDT)

    Witam,
    właśnie zaczynam obsadzać moją działeczkę i mam mały problem. Szczerze
    mówiąc dopiero zaczynam swoją przygodę z ogrodnictwem i doświadczenia
    w tym temacie mi brakuje, ale do rzeczy.
    Po jednej stronie mam sąsiada, który uprawia drzewa owocowe na całej
    długości mojej działki (127 m), stosując do tego strasznie dużą ilość
    różnych oprysków. Chciałabym posadzić coś na całej długości ogrodzenia
    by się osłonić od sąsiada a przede wszystkim by ta cała chemia nie
    przechodziła do mojego ogrodu i bym nie musiała wdychać tego świństwa.
    Niestety nie mam pojęcia co tak naprawdę wsadzić by to ładnie
    wyglądało, było skuteczne, czyli chroniło od wścibskich oczu sąsiada a
    jednocześnie było odporne na chemię jaką sąsiad stosuje. Mam obawę iż
    każdą wsadzoną roślinę ozdobną po prostu szlak trafi od tych oprysków.
    Może mógłby mi ktoś z forumowiczów poradzić co robić?

    Pozdrawiam serdecznie
    Aneta