  • 11. Data: 2017-03-09 10:43:18
    Temat: Re: "przeciwsłoneczna " roślina
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 9 marca 2017 10:38:28 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    cieple powietrze zamiast trzymac je zamkniete a wietrzyc nocą.

    > U mnie w lato od ósmej rano do 22 drugiej rolety pozaciagane okna pozamykane.
    > Działo to jako tako czerwiec lipiec ale w sierpniu to już nie ma znaczenia.

    U mnie sciany ceglano kamienne. Dziala ok do sierpnia wlasnie.
    Jak jakis domownik za duzo wietrzy w dzien to dosyc szybko sie temperatura podnosi.

    Ale jak sie powietrzy w nocy i pilnuje zamykania drzwi w dzien to spokojnie bez klimy
    jest ok.

    to ze sąsiad otwiera okna tez więc jak ja zamkne to i tak sie ugotuje bo sąsiad z
    boku grzeje :)

    > porotherm + 20 cm styro

    Czyli jako tako z akumulacyjnoscia jest. Moglo byc gorzej - wielka plyta...

  • 12. Data: 2017-03-09 11:05:27
    Od: abomito <a...@w...pl>

    W dniu środa, 8 marca 2017 07:07:59 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
    > Mam balkon i okno i dwoje drzwi balkonowych salonie od południowej strony.

    Ponieważ nie wiem, które to piętro, to proponuję dwie możliwości:

    Siatka maskująca w jakiś gustowny wzorek.Siatka ma spore oczka i przepuszcza
    powietrze, a - u producenta- jeśli zrobisz nadruk zależny od sezonu, to może
    być ciekawie.

    Dogadać się z sąsiadami i puścić jakie ziele od dołu.
    Wprawdzie nie urośnie w rok, ale inni też maję ten problem.
    A podlewa ten na dole...

  • 13. Data: 2017-03-09 11:49:30
    Temat: "przeciwsłoneczna " roślina
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    kombinujesz jak koń pod górę zamiast po prostu zamontować klimatyzacje

  • 14. Data: 2017-03-10 15:53:40
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-03-09 o 11:49, Piotrek Paradysz pisze:
    > kombinujesz jak koń pod górę zamiast po prostu zamontować klimatyzacje

    Tez od kiedy mam samochod z klimatyzacja to przestalem uzywac okularow
    przeciwslonecznych.

    TK

  • 15. Data: 2017-03-10 17:18:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zamiast papieru uzyj metalizowanej folii do pakowania kwiatkow. Troche swiatla
    przepuszcza ale podczerwieni nie chce przepuscic. Od bardzo dawna stosuje patent z
    metalizowana folia. Ide na wydre i jak slonce zaczyna dokuczac to tasma klejaca
    mocuje folie do okien. Na jesieni zrywam.

  • 16. Data: 2017-03-12 19:49:57
    Od: quent <x...@x...com>

    On 10.03.2017 15:53, Maniek4 wrote:

    > Tez od kiedy mam samochod z klimatyzacja to przestalem uzywac okularow
    > przeciwslonecznych.

    ROTFL

    --
    Pozdr.