  • 1. Data: 2012-10-06 22:20:32
    Temat: pszczoły - zwyczaje to co wiemy i to czego nie wiemy
    Od: SJS <s...@p...pl>

    Spsiałem kilkadziesiąt pozycji
    http://pszczoly.siudalski.pl/zwyczaje-pszczol.html
    moze coś dodacie?
    --
    sjs

  • 2. Data: 2012-10-06 23:02:56
    Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-06 22:20, SJS pisze:
    > Spsiałem kilkadziesiąt pozycji
    > http://pszczoly.siudalski.pl/zwyczaje-pszczol.html
    > moze coś dodacie?

    Owszem dodam, że kierujesz nas w złą stronę, cytuję:
    "Strona zgłoszona jako dokonująca ataków!"

    Pozdrawiam Krycha.

  • 3. Data: 2012-10-07 07:29:28
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2012-10-06 23:02, Krycha_net pisze:

    > Owszem dodam, że kierujesz nas w złą stronę, cytuję:
    > "Strona zgłoszona jako dokonująca ataków!"
    >
    > Pozdrawiam Krycha.
    Wymieniłem pliki i na pewno nie ma tam nic co by zagrażało.
    Atak na serwer miał miejsce dobre dwa miesiace temu.
    Zresztą wystarczy kliknąć "DLaczego strona itd

    --
    sjs

  • 4. Data: 2012-10-07 22:52:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 06 Oct 2012 22:20:32 +0200, SJS napisał(a):

    > Spsiałem kilkadziesiąt pozycji

    Nie powinno się polecać spsiałych pozycji!
    3-)
    (by XL)

  • 5. Data: 2013-01-06 14:39:53
    Od: Grzegorz Przeździecki <g...@g...com>

    W dniu sobota, 6 października 2012 22:20:33 UTC+2 użytkownik SJS napisał:
    > Spsiałem kilkadziesiąt pozycji
    >
    > http://pszczoly.siudalski.pl/zwyczaje-pszczol.html
    >
    > moze coś dodacie?
    >
    > --
    >
    > sjs

    Bardzo interesująca strona.

    Pozdrawiam
    GP

  • 6. Data: 2013-01-06 15:23:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan SJS spsiał kilkadziesiąt pozycji:

    > http://pszczoly.siudalski.pl/zwyczaje-pszczol.html
    > moze coś dodacie?

    http://www.youtube.com/watch?v=T9xzkZ3O7KY

    Jarek

    --
    Trzydzieści dziewięć pszczółek
    Zaprzyjazniło się z łosiem

  • 7. Data: 2013-01-06 20:55:28
    Od: SJS <s...@p...pl>

    > Pan SJS spsiał kilkadziesiąt pozycji:

    > http://www.youtube.com/watch?v=T9xzkZ3O7KY
    >
    > Jarek

    Wiesz, był raz kamienny dom, a w tym domu pusty strych...
    ile to już lat
    bajka o krecie co pod asfaltem mieszkał
    okolice Filtrowej, pomnika lotnika...

    --