  • 1. Data: 2012-09-28 06:09:20
    Temat: Gdzie te grzyby?
    Od: SJS <s...@p...pl>

    Byłem kilka razy w lesie, w różnych miejscach /mazowieckie/ i ani
    jednego grzybka a na targowiskach zatrzęsienie więc skąd te grzyby?
    --
    sjs

  • 2. Data: 2012-09-28 07:24:54
    Temat: Re: Gdzie te grzyby?
    Od: Bbjk <b...@g...comspam>

    W dniu 2012-09-28 06:09, SJS pisze:
    > Byłem kilka razy w lesie, w różnych miejscach /mazowieckie/ i ani
    > jednego grzybka a na targowiskach zatrzęsienie więc skąd te grzyby?

    Może przywożą z Wielkopolski ;)
    --
    B.

  • 3. Data: 2012-09-28 07:32:17
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-09-28 07:24, Bbjk pisze:

    > Może przywożą z Wielkopolski ;)
    :)
    Ja jeszcze sam nie byłem ale znajomi grzybiarze , którzy jeżdza tam
    gdzie ja bym pojechał narzekają,że grzybów co kot napłakał
    Do WPN chodzisz na grzyby?
    My jeżdzimy do lasów na Nowy Tomyśl lub dalej na Zbaszynek
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/

  • 4. Data: 2012-09-28 10:15:53
    Od: "Andrzej" <a...@w...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał

    > Byłem kilka razy w lesie, w różnych miejscach /mazowieckie/ i ani jednego
    > grzybka a na targowiskach zatrzęsienie więc skąd te grzyby?
    > --

    To są chińskie grzyby.

  • 5. Data: 2012-10-02 07:58:21
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 28.09.2012 06:09, SJS wrote:
    > Byłem kilka razy w lesie, w różnych miejscach /mazowieckie/ i ani
    > jednego grzybka a na targowiskach zatrzęsienie więc skąd te grzyby?
    Raczej z lubuskiego lub wielkopolski. Tu jest mnostwo grzybow.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 6. Data: 2012-10-02 22:50:22
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2012-09-28 06:09, SJS pisze:
    > Byłem kilka razy w lesie, w różnych miejscach /mazowieckie/ i ani
    > jednego grzybka a na targowiskach zatrzęsienie więc skąd te grzyby?
    Chyba ruszyły, około godziny chodzenia po południu po lesie /przez
    przypadek/ i kilkadziesiąt podgrzybków - młode, dzisiejsze, ledwo
    widoczne - jutro będzie zupka
    i wyprawa z rana

    --
    sjs