  • 1. Data: 2012-09-21 21:48:18
    Temat: były u was przymrozki?
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    jw
    SJS

  • 2. Data: 2012-09-21 22:44:10
    Temat: Re: były u was przymrozki?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 21 Sep 2012 21:48:18 +0200, SJS napisał(a):

    > jw
    > SJS

    Były :-(((
    Musiałam dziś dynie sprzątnąć, no i pomidory. A moglyby sobie poleżeć i
    powisiec, po niedzieli ma być ciepełko...
    --
    XL

  • 3. Data: 2012-09-22 20:48:10
    Od: s...@o...pl

    W dniu piątek, 21 września 2012 21:49:22 UTC+2 użytkownik SJS napisał:
    > jw

    Owszem, minus 2, ale rosa na trawie i na samochodach nie zdążyła zamarznąć.

    Pozdrawiam jesiennie
    skryba

  • 4. Data: 2012-09-23 15:49:33
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka. Jakby były to liście kann, dalii, pomidorów, patisonów czy
    cukinii by poczerniały.
    Pozdrawiam wietrznie Ja...cki

  • 5. Data: 2012-09-23 19:57:57
    Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>

    Na Kaszubach nie było jeszcze przymrozków :-)

    Jurek

  • 6. Data: 2012-09-24 01:52:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 23 Sep 2012 15:49:33 +0200, Dirko napisał(a):

    > Hejka. Jakby były to liście kann, dalii, pomidorów, patisonów czy
    > cukinii by poczerniały.

    No i poczerniały, ba, ni ma ich prawie :-]

    (by XL)

  • 7. Data: 2012-09-24 12:06:31
    Temat: Nie było.
    Od: bbjk <b...@g...com>

    jw
    Bbjk

  • 8. Data: 2012-09-24 22:12:32
    Temat: Re: Nie było.
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 24 Sep 2012 03:06:31 -0700 (PDT), bbjk napisał(a):

    > jw
    > Bbjk

    Musisz aż zakładać nowy wątek i to o niczym, żeby zrobić "wejście"?
    (by XL)

  • 9. Data: 2012-09-24 22:16:47
    Temat: Zmień czytnik na taki, co wątkuje lepiej.
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    > Musisz aż zakładać nowy wątek i to o niczym, żeby zrobić "wejście"?

    Jak w tytule.

    qr.a

  • 10. Data: 2012-09-25 07:29:56
    Temat: Ale przecież zawsze winni są inni :)