  • 1. Data: 2012-09-16 22:10:17
    Temat: tuja przesadzanie
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Witam,
    jaka jest szansza na przesadzenie 6-7letnich tuji tak by przeżyły?
    Wiem że sa firmy, które moga to zrobić ale taka opcja nie wchodzi w gre ze
    wzgledu na koszty.
    Tuje sa posadzone co około metr.

    Jak w takich iglakach rozchodzą się korzenie? - na boki, czy w głąb?

    Chodzi o te w oddali - chciałbym je posadzić w miejsce robienia zdjęcia z
    racji konieczności przesunęcia płotu:
    http://imageshack.us/a/img36/8676/pict3254r.jpg

    http://imageshack.us/a/img706/5121/pict1516a.jpg

    ---