  • 1. Data: 2012-09-23 22:38:06
    Temat: Grudniowiec - coś się mu pomyliło
    Od: SJS <s...@p...pl>

    i zakwitł
    https://picasaweb.google.com/lh/photo/3vlJGU0EnQ4O6C
    nzqBqKT0nb25_EpNjBQQAUyxF3vHM?feat=directlink
    --
    sjs

  • 2. Data: 2012-09-24 09:04:44
    Temat: Re: Grudniowiec - coś się mu pomyliło
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2012-09-23 22:38, obywatel SJS uprzejmie donosi:
    > i zakwitł
    > https://picasaweb.google.com/lh/photo/3vlJGU0EnQ4O6C
    nzqBqKT0nb25_EpNjBQQAUyxF3vHM?feat=directlink

    Zaraz tam pomyliło. Moje najchętniej kwitną w listopadzie i styczniu-lutym.

    qr.a

  • 3. Data: 2012-09-24 16:24:34
    Od: Bbjk <b...@g...comspam>

    W dniu 2012-09-23 22:38, SJS pisze:
    > i zakwitł
    > https://picasaweb.google.com/lh/photo/3vlJGU0EnQ4O6C
    nzqBqKT0nb25_EpNjBQQAUyxF3vHM?feat=directlink

    A u mnie zakwitła wisteria, wiosną nie kwitła, latem nie - a teraz,
    przed zimą mnóstwo kwiatów i paków :O
    --
    B.

  • 4. Data: 2012-09-28 16:19:00
    Od: ZS <a...@w...pl>

    W dniu 2012-09-23 22:38, SJS pisze:
    > i zakwitł
    > https://picasaweb.google.com/lh/photo/3vlJGU0EnQ4O6C
    nzqBqKT0nb25_EpNjBQQAUyxF3vHM?feat=directlink

    U mnie 3 razy w roku nieraz kwitnie. Wystarczy na trochę go dać w
    chłodniejsze pomieszczenie.

  • 5. Data: 2012-09-29 00:44:17
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2012-09-28 16:19, obywatel ZS uprzejmie donosi:
    nzqBqKT0nb25_EpNjBQQAUyxF3vHM?feat=directlink

    > U mnie 3 razy w roku nieraz kwitnie. Wystarczy na trochę go dać w
    > chłodniejsze pomieszczenie.

    Albo zapomnieć podlać. Mści się okrutnie.

    qr.a