  • 1. Data: 2009-08-03 17:10:16
    Temat: rekuperacja - koszt
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    Pewnie watek byl poruszany. Wiec z góry przepraszam ale troche mnie czas
    goni.

    Czy ktos moze podzielic sie informacja ile ostatnio zaplacil za rekuperacje
    z GWC? Interesuja mnie cale koszty za calosc, to jest wszystkie niezbedne
    czesci + montaz i wykonanie GWC.
    Mysle o Bartoszu + GWC Rehau

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-03 18:38:58
    Temat: Re: rekuperacja - koszt
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Pewnie watek byl poruszany. Wiec z góry przepraszam ale troche mnie czas
    > goni.

    I liczysz ze przeszukanie archiwum chociaz pobiezne bedzie wolniejsze niz
    czekanie na rzeczowe odpowiedzi w tym topicu ?

    > Czy ktos moze podzielic sie informacja ile ostatnio zaplacil za
    > rekuperacje z GWC? Interesuja mnie cale koszty za calosc, to jest
    > wszystkie niezbedne czesci + montaz i wykonanie GWC.
    > Mysle o Bartoszu + GWC Rehau

    Ja zaplacilem 14k PLN za wentylacje 320m2 (160m2 priorytet, reszta to
    piwnice - dodatkowo) z max wydajnoscia ~~920m3/h. Z mozliwoscia wpiecia GWC,
    bez GWC. Proste sterowanie. Praca wlasna - 1% projektu, jakas tam rure
    przytrzymalem plus bylem obecny przy czesci montazu w celach uwzgodnien.

    Koszt wykonania GWC glikolowego wynosil cena weza (zalezy ile metrów, cena
    byla rzedu 5-8zl/mb)+ cena glikolu + nagrzewnica odpowiednia (~1500-2000zl
    nowa o ile dobrze pamietam) + pompka (150zl) + kopareczka do zakopania tego
    w gruncie + jeden dodatkowy modul do sterownika rekuperatora (150zl). Plus
    oczywiscie ulozenie weza. Narazie nie robilem - mam czas.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 3. Data: 2009-08-03 19:23:02
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    Uzytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisal w wiadomosci

    > I liczysz ze przeszukanie archiwum chociaz pobiezne bedzie wolniejsze niz
    > czekanie na rzeczowe odpowiedzi w tym topicu ?

    Pobiezne to moze i krócej tyle aby wyluskac to co aktualne i na temat to z
    tym juz dluzej. Przebilem sie juz przez wszystkie posty w Muratorze i nic
    ciekawego nie znalazlem
    Mam tez nadzieje, ze aktualne dane moga zainteresowac grupe.

> [...]
    > tego w gruncie + jeden dodatkowy modul do sterownika rekuperatora (150zl).
    > Plus oczywiscie ulozenie weza. Narazie nie robilem - mam czas.

    Rehau AWADUKT THERMO dziala troche na innej zasadzie (bez glikolu i
    nagrzewnicy) ale sam wymiennik jest jakis cholernie drogi co mnie
    zaskoczylo, bo to troche lepsza rura kanalizacyjna zakopana w ziemi. Choc
    Rehau to sie pewnie za to kanalize obrazi :)

    Pytam o ceny bo jakos cena mi zaproponowana 28,000k wydala sie b.duza

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-08-03 20:14:59
    Od: "Adam" <a...@p...onet.tnij.tu.pl>

    Uzytkownik "nacocito" <n...@c...to> napisal w wiadomosci

    > Pytam o ceny bo jakos cena mi zaproponowana 28,000k wydala sie b.duza

    Ja w 2007r gdzies tak z poczatkiem wyslalem do jednej z wiodacych, polskich
    firm zapytanie - 14 kpln. Na koniec tego samego roku - 25 kpln. Porównalem
    te dwie przyslane wyceny - róznily sie tylko cyframi. Skonczylo sie na ASK z
    Krakowa - 14 kpln w 03.2008, gdybym mial ponownie wybierac - wybralbym tych
    samych.

    pozdrowienia

    Adam

  • 5. Data: 2009-08-03 21:09:18
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > Czy ktos moze podzielic sie informacja ile ostatnio zaplacil za
    > rekuperacje z GWC? Interesuja mnie cale koszty za calosc, to jest
    > wszystkie niezbedne czesci + montaz i wykonanie GWC.
    > Mysle o Bartoszu + GWC Rehau

    Mi okolice Wroclawia, za sama isnalacje reku juz mam chcieli od 7-10k.
    Jak policzylem sam koszty materialów to mi wsyzlo za materialy jakies 3k
    plus wieszki niech to bedzie jakies 4k reszta to ich robocizna.....