  • Data: 2018-07-15 22:13:35
    Temat: remont: tv na scianie co pod nim
    Od: Majka <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W związku ze zbliżającym się remontem i dużymi zmianami w domu pytanie:

    Stary kineskopowy tv zostanie zastąpiony płaskim tv na ścianie.
    Ściana ma być TYLKO ścianą z tv - żadnych kabli, przewodów widocznych na niej.
    Co muszę umieścić pod telewizorem na tej ścianie?
    Pytanie głupie/naiwne/lamerskie, ale jeszcze dotąd nie zawieszałam TV na ścianie.
    Czy wystarczy tam, pod ekranem gniazdko 230V + gniazdo antenowe?
    Czy gniazdko 230v wystarczy tylko jedno?
    Czy zamiast gniazda antenowego mogę wyprowadzić ze ściany sam koncentryk/kabel
    antenowy?

    Nie chcę i nie muszę wpuszczać w ścianę żadnych kanałów na kable. Po drugiej stronie
    jest pomieszczenie techniczne /należące do mnie/, z którego wejdą kable. Więc bez
    kanałów kablowych i prowadzenia prądu pionowo czy poziomo w ścianie. Wchodzę z nimi z
    drugiej strony.
    Ponawiam pytanie:
    czy wystarczy jedno gniazdko z prądem i kabel antenowy?
    Czy muszę pamiętać o czymś jeszcze?

    majka