  • Data: 2018-07-15 23:51:30
    Temat: remont: tv na scianie co pod nim
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Z uporem godnym lepszej sprawy bede Cie namawial do zainstalowania projektora. Tani
    uchwyt pod sufitem naprzeciwko sciany na ktorej bylby ekran lub sciana robiaca za
    ekran zalatwia sprawe. Jakosc obrazu z markowego ale taniego (epson650 kosztuje
    2050-2200) jesli sygnal zostal nagrany w rozdzielczosci fhd lub wiekszej i odebrany w
    rozdzielczosci fhd praktycznie odpowiada jakosci kinowej. Ile i jakich trzeba miec
    przewodow. Przy projektorze mam gniazdo z pradem i rozgaleznikiem zasilam z niego
    projektor, dekoder telewizji naziemnej i tvbox robiacy w projektorze internet.
    Przewod antenowy do dekodera. Przewod z dekodera do wzmacniacza do glosnikow jakie
    mam przy ekranie. Po stronie z ekranem mam gniazdko zasilajace wzmacniacz do
    glosnikow. Przy remoncie zaden problem zrobic taka kablologie, zwlaszcza ze u mnie
    najdluzszy przewod to to ten do zasilania wzmacniacza i ze wzgledu na bardzo niskie
    napiecie jakie w nim jest moze byc puszczony pod listwami przy podlodze. Mozna
    oczywiscie zainstalowac wzmacniacz przy projektorze i puscic przewody do glosnikow, w
    takiej sytuacji potrzebne bedzie jeszcze jedno podlaczenie do pradu przy projektorze
    . Od dwoch lat cwicze projektor jako zamiennik telewizora i uwazam od dluzszego czasu
    ze telewizor to archaizm.