  • 1. Data: 2012-02-14 16:56:32
    Temat: rok wróbla?
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    skoro ich coraz mniej, to może rok małego, burego sraluszka obwołać?

    moon

  • 2. Data: 2012-02-14 20:43:42
    Temat: Re: rok wróbla?
    Od: HGW <h...@h...abuse>

    W dniu 2012-02-14 17:56, Moon pisze:
    > skoro ich coraz mniej, to może rok małego, burego sraluszka obwołać?

    Ale którego? Tego "tradycyjnego" małe, "okrągłe" i całe brązowe, dawno
    takiego nie widziałem, czy te "nowe", sporo większe, "podłużne" i
    wielokolorowe?

  • 3. Data: 2012-02-15 01:54:36
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Użytkownik "HGW" <h...@h...abuse> napisał w wiadomości

    > Ale którego? Tego "tradycyjnego" małe, "okrągłe" i całe brązowe, dawno
    > takiego nie widziałem, czy te "nowe", sporo większe, "podłużne" i
    > wielokolorowe?

    O rety, mamy je też jako podróby z CHIN???
    to nie wiem...

    moon

  • 4. Data: 2012-02-15 13:19:02
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-02-15 02:54, Moon pisze:

    > Użytkownik "HGW" <h...@h...abuse> napisał w wiadomości

    > O rety, mamy je też jako podróby z CHIN???
    > to nie wiem...
    :)
    Z Chin mogą być jedynie podróby
    bo prawdziwe wróble wytłukli u siebie podczas rewolucji kulturalnej
    w trakcie tzw drugiej wielkiej wojny ludzi z ptakami
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/
    http://www.facebook.com/pages/Trawkipl/1175387782846
    39

  • 5. Data: 2012-02-15 16:30:44
    Od: "Ponury" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości
    > skoro ich coraz mniej, to może rok małego, burego sraluszka obwołać?

    Witam!
    Kolorowe wróble?
    Hmm!
    Ale rzeczywiście! Rok wróbla jest doskonałym pomysłem!
    Czy mamy jakieś recepty na ratowanie wróbli?
    I proszę ich nie nazywać "szczurami" bo to się nie godzi!
    Zimą widziałem TYLKO jednego wróbla... :-(

    Pozdrawiam!

  • 6. Data: 2012-02-16 00:57:33
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Użytkownik "Ponury" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy mamy jakieś recepty na ratowanie wróbli?
    > I proszę ich nie nazywać "szczurami" bo to się nie godzi!
    > Zimą widziałem TYLKO jednego wróbla... :-(

    Tytuł szczura mają od zawsze, a zwłaszcza w Krakówku GOŁĘBIE.
    Wróbelek, istota niewielka, jest tylko małym i wesołym sraluchem.

    ćwir, ćwir - moon

  • 7. Data: 2012-02-16 19:40:18
    Od: "Ponury" <k...@o...pl>

    > Tytuł szczura mają od zawsze, a zwłaszcza w Krakówku GOŁĘBIE.
    > Wróbelek, istota niewielka, jest tylko małym i wesołym sraluchem.
    >
    > ćwir, ćwir - moon
    A tak prosiłem!
    :(

  • 8. Data: 2012-02-17 06:38:24
    Od: " skryba" <s...@W...gazeta.pl>

    Moon <m...@y...com> napisał(a):

    > skoro ich coraz mniej, to może rok małego, burego sraluszka obwołać?

    Niezły pomysł. Nadchodzi z pewnością czas na wybory patrona grupy.
    Tylko czy Jerzy W. zwany Wysoką a w sprawach patrona grupy Nigdy Nieomylną
    Komisją Skrutacyjną zechce się jeszcze w to bawić?

    Pozdrawiam totemowo
    skryba

  • 9. Data: 2012-02-17 07:05:52
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W dniu 2012-02-17 07:38, skryba pisze:
    > Niezły pomysł. Nadchodzi z pewnością czas na wybory patrona grupy.
    > Tylko czy Jerzy W. zwany Wysoką a w sprawach patrona grupy Nigdy Nieomylną
    > Komisją Skrutacyjną zechce się jeszcze w to bawić?

    Jeśli, to bardzo głosuję za wróblasem.
    ...Wróbelek jest mała ptaszyna,
    wróbelek istota niewielka,
    on brzydką stonogę pochłania,
    Lecz nikt nie popiera wróbelka...
    --
    B.

  • 10. Data: 2012-02-17 07:10:15
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W dniu 2012-02-14 21:43, HGW pisze:

    > Ale którego? Tego "tradycyjnego" małe, "okrągłe" i całe brązowe, dawno
    > takiego nie widziałem, czy te "nowe", sporo większe, "podłużne" i
    > wielokolorowe?

    Wielokolorowe?
    Hm, nie spotkałam.
    U nas jest mnóstwo mazurków, różnią się wróbli zwyczajnych, ale
    wielokolorowe też nie są, tylko szaro-brązowe.
    --
    B.