  • 1. Data: 2012-03-28 02:19:07
    Temat: sezon się otwiera!
    Od: "Azotox" <p...@y...com>

    Och, te emocje, kiedy po zimie przyjeżdża się do wiejskiego domu... Co
    zniszczone, co ukradli dobrzy sąsiedzi? Co zdmuchnął zimowy wiatr? Co
    zdechło, co wyryło dziurę i kto obrzygał ganek? Czym?
    I jak zimno było? Co zmarzło?
    Najzimniej było dokładnie -9C.
    Węwnątrz:))
    A na zewnątrz -30C. To okolice Gorlic.
    I co śmieszne, w tym roku, zero szkód. Czekam tylko na "wieści od
    winorośli", których nie okryłem. Pewnie zaczną od gruntu...

    Azotox (moon)

  • 2. Data: 2012-03-30 07:56:41
    Temat: Re: sezon się otwiera!
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 28 Mar, 02:19, "Azotox" <p...@y...com> wrote:
    > Och, te emocje, kiedy po zimie przyjeżdża się do wiejskiego domu... Co
    > zniszczone, co ukradli dobrzy sąsiedzi? Co zdmuchnął zimowy wiatr? Co
    > zdechło, co wyryło dziurę i kto obrzygał ganek? Czym?

    Znajome Niemiaszki mają domek letniskowy na Mazurach. Rokrocznie
    przywożą tam nową mikrofalę, czajnik, szklanki, ręczniki i inne
    duperele. Na początku się bulwersowali, potem przywykli :>

    L.