  • 1. Data: 2011-03-16 09:31:33
    Temat: śliska podłoga
    Od: "Zbigniew" <z...@g...com>

    Poprzedni właściciel mieszkania zrobił coś z drewnianą podłogą, że jej
    powierzchnia była gładziutka i śliska i ta przezroczysta warstwa była trwała
    bo utrzymywała się przez kilka miesięcy. Co to było nałożone na podłogę, że
    było takie trwałe? Teraz meble mi to pościerały i jest nieprzyjemnie
    szorstka podłoga.

  • 2. Data: 2011-03-16 09:46:01
    Temat: Re: Sliska podloga
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Zbigniew* wdusil[a] knefle:

> [...]
    >bo utrzymywała się przez kilka miesięcy. Co to było nałożone na podłogę, że
    >było takie trwałe? Teraz meble mi to pościerały i jest nieprzyjemnie

    Najlepszy do tego to lakier epoksydowy dwuskladnikowy. Malowalem 3V3, duza twardosc
    i polysk, trudno go zarysowac (sa tez wersje matowe i pol).

  • 3. Data: 2011-03-16 19:11:08
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-03-16 10:46, zil0g pisze:
    > *Zbigniew* wdusil[a] knefle:

    > Najlepszy do tego to lakier epoksydowy dwuskladnikowy. Malowalem 3V3, duza twardosc
    > i polysk, trudno go zarysowac (sa tez wersje matowe i pol).

    Jak to pół roku tylko wytrzymało, to stawiam, na bardzo częste używanie
    czegoś w stylu pasty sidolux.

  • 4. Data: 2011-03-16 23:25:50
    Od: "Zbigniew" <z...@g...com>

    Nie była podłoga pastowana ale przesuwałem meble często i zarysowały
    podłogę.

  • 5. Data: 2011-03-17 04:55:07
    Temat: Re: ?liska pod?oga
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Nie prościej zapytać poprzedniego właściciela?
    Tutaj możesz liczyć tylko na wróżby, przy takiej ilości danych.
    Jacek

  • 6. Data: 2011-03-19 10:15:26
    Od: "Zbigniew" <z...@g...com>

    Dusza poprzedniego właściciela opuściła ciało i nie mam z nią kontaktu.