    From: Marek G <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: strych bez podłogi
    Date: Wed, 10 Jun 2015 19:34:04 +0200

    cześć,

    Wykańczam swoje nowe mieszkanie w od stanu deweloperskiego.
    Mieszkanie jest na poddaszu i podczas prac wykończeniowych odwiedziłem
    strych - wejście przez klapę w stropie z klatki schodowej, akurat była
    otwarta.

    Otóż mój sufit jest stropem podwieszanym z płyt gipsowych mocowanych
    do drewnianych legarów. Między legarami rozrzucone są "kocyki" z wełny
    mineralnej. Na wierzchu brak jakiejkolwiek płyty podłogowej.
    Coś na kształt podłogi z desek jest nad klatką schodową.

    Inwestor twierdzi, że jest to zgodnie z projektem, na strych mają
    (teoretycznie) wstęp jedynie osoby uprawnione i do poruszania się
    służy cyt. "platforma ruchoma" czyli 2 deski.

    Gdy ktoś stanie na takiej płycie między legarami to na 100% wpada do
    mojego mieszkania. Niby jego wina, bo nie miał tam prawa przebywać ale
    czy mnie to pocieszy, gdy spadnie mi na głowę?
    Względy zabezpieczenia mienia w tym miejscu pominę.

    I tu pytanie do znawców - czy coś takiego może być zgodne z prawem
    budowlanym? Oczywiście przy wskazanych wątpliwościach skorzystam z
    ekspertyzy komercyjnej aby wymusić na inwestorze wykonanie podłogi na
    strychu.

    Z góry dzięki za info.

    --
    Pozdrawiam - Marek