  • 1. Data: 2013-08-26 13:16:39
    Temat: suszarka na pranie(jaka) - wilgoć w pomieszczeniu
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    Zachciało sie mojej drugiej połowie suszarki elektrycznej na pranie,
    widzę, ze sa jakieś z pompami ciepła (co to jakas jednostka na zewnątrz
    montowana?), jako, ze pracować będzie
    w piwnicy (pralni)a nie za bardzo mam tam wentylację, i nie chciałbym
    robić, to jaką suszarkę możecie polecić, która nie wytwarza wilgoci,
    a zbiera te skropliny w jakiś pojemnik,
    na co zwracać uwagę przy wyborze modelu,
    cena powiedzmy do 3k jaką mogłbym zapłacić.

    czy moze lepiej kupic taką z opcją podłączenia do wentylacji?

    dzięki za podpowiedz,
    pozdrawiam