eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domszpachlówka naturalna do drewna wypełnienie dziury po wkładce w drzwiach wewnętrznych › szpachlówka naturalna do drewna wypełnienie dziury po wkładce w drzwiach wewnętrznych
  • Data: 2015-11-01 19:20:06
    Temat: szpachlówka naturalna do drewna wypełnienie dziury po wkładce w drzwiach wewnętrznych
    Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    może ktoś z Grupowiczy podzielić się doświadczeniem w następującej kwestii;
    mam sobie stare, ale bardzo dobre drzwi wewnętrzne pokojowe, stało się, że zamek
    wewnętrzny-wkładka, ma z 50 lat, także jest już nie produkowana, nie ma nawet czego
    dobrać podobnego. Znalazł się zamek oszczę?nościowy. I pozostaje duża dziura w
    wewnątrz drzwi po wyjęciu wkładki. Głębokość dziury 10 cm, długość 17 cm, szerokość
    1,5 cm. Nowy zamek oszczędnościowy ma w sumie 5 cm długości. Zamierzam go osadzić w
    dziurze po wkładce a miejsce pozostałe po wkładce zdemontowanej wypełnić szpachlą do
    drewna.
    Znalazłem taki produkt tylko - zastrzegam, że nie jest to żadna reklama tego
    produktu ani firmy. Tytan profesional szpachlówka naturalna do drewna.
    Ponoć można według karty produktu wypełnić taką dużą dziurę tą szpachlą?
    Ktoś z Was robił coś podobnego tym produktem lub podobnym lepszym? Jeśli tak to
    jakim?
    Napisane jest, że można w tej szpachli po wyschnięciu wiercić...hym..., czy uda mi
    się na tej masie zastygniętej osadzić zamek za pomocą wkręta? Czy ta szpachla będzie
    w sobie spoiwem z drewnem, czy może mi wypadnie za kilka dni/tygodni/miesięcy?
    Zamierzam przy okazji zdjąć starą warstwę farby z drzwi poprzez jej opalenie i
    zeskrobanie i ponowne pomalowanie.Do tego nowe klamki i odświerzanie futryn.

    Czy może jednak dać sobie spokój i kupić nowe drzwi i futryny ewentualnie jakieś
    nakładki na futryny? Oferta jest spora drzwi w tym marketowe są takie sobie nie
    najlepszych lotów jak dla mnie.

    Za wszelkie porady i sugestie z góry dzięki,