    Date: Mon, 25 Apr 2016 15:58:00 +0200
    From: jedenptak <n...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: technika stawiania szalunku do monolitu

    monolit 14cm, duża przestrzeń, prawie brak ścian nośnych, rzut -
    czerwone kreski - podciągi http://screencloud.net/v/zaq5
    ,wieniec 25x25 i koryta na podciągi już wykonane

    osoba z rodziny chce najpierw przybijać deski między ściana a
    podciągami(?) oraz rzucić ze dwa kanciaki od słupów do ścian (bo deski
    za krótkie). Twierdzi, że wie jak ma być bo sam szalował swój dom
    (pomiesczenia max 3-4m szerokie).

    Chce najpierw nabić deski(ściana-koryto podciągu?) a potem dopiero
    stemplować. Ja nie wiem, ale mnie się to wydaje jakoś "od du.. strony".
    Nie mam pojęcia jak to bedzie szło, ale jestem pełen obaw, mnie się to
    całkiem nie widzi.

    Czy to nie powinno się zbijać na podłodze po kilka stempli deską i
    podnosić razem i jakoś mocować tymczasowo (jedną deską po brzegach?) a
    dopiero na końcu wydeskować?

    Zdjęć na necie oczywiście masę, ale żadnego filmiku nie znalazłem jak
    to się ustawia by nie wynajdywać koła od nowa.