    From: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: tynkowanie bez listew prowadzących
    Date: Wed, 19 Sep 2012 11:57:19 +0200

    Witam,

    Od 3 dni są u mnie tynkarze. Tynk jest robiony maszynowo z gotowej
    mieszanki, cementowo - wapienny. Zdziwiło mnie, że tynkarze nie używają
    listew prowadzących, ponieważ na każdej budowie którą widziałem (a sporo
    widziałem) wszędzie takie listwy były.

    Powiedzieli mi, że więcej z tym kłopotu niż pożytku i oni tego nie
    potrzebują.

    Czy faktycznie da się prosto wykonać tynki bez listew prowadzących?

    Trochę się tym martwię. Moi tynkarze albo są tak dobrzy, że tego nie
    potrzebują, albo tak słabi, że nie potrafią ich stosować...

    Pozdrawiam,
    BWP