  • Data: 2012-09-20 09:25:26
    Temat: Re: tynkowanie bez listew prowadzących
    Od: scruffty <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 19 Sep 2012 11:57:19 +0200, brunet.wp napisał(a):

    Witam,

    > Od 3 dni są u mnie tynkarze. Tynk jest robiony maszynowo z gotowej
    > mieszanki, cementowo - wapienny.

    W temacie zapytam, jaki tynk jest lepszy i czy jest różnica, a mam do
    wyboru:

    - tynk z worka, nakładany ręcznie (w 3 warstwach),
    - tynk w worka nakładany maszynowo (nie wiem ile warstw),
    - tynk robiony na budowie nakładany maszynowo (chyba 1 warstwa, max 2),

    jeśli chodzi o cenę to maleje tak jak napisałem. Najdrożej wychodzi z worka
    nakładany ręcznie (tu widziałem robotę i powiem szczerze nie było się do
    czego przyczepić). Pozostałe dopiero będę oglądał. Różnica jest dość spora
    w cenie (ok. 10 zł na m2 między najtańszym i najdroższym).

    Drugie pytanie, czy dawać tynk pod płytki czy zostawiać to miejsce nie
    tynkowane (ew. tylko z obrzutką).

    I trzecie pytanie: (ściany mam z BK na klej) czy wpuszczać kable i
    przyoszczędzać na tynku dając mniejszą warstwę), czy puścić bez bruzdowania
    i dać tynku standardowo (jakieś 1,5 do 2 cm)?

    scruffty