  • Data: 2018-01-26 19:31:11
    Temat: uzbrojenie kotłowni przed płytkami?
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Za tydzień przychodzi mi gościu i będzie "zbroił" :-) kotłownię.
    Trzeba powiesić PC i zrobić całą instalacje....

    Chciałem wcześniej położyć płytki na ściany - tylko te gdzie będą rurki...
    Jednak mam obawy....
    Tynki zrobione 2 miesiace temu, wylewki 2 tygodnie temu....ale z racji pogody mega
    wilgoć w domu... po ścianach zewnętrznych spływa woda, na suficie pełno kropli.

    Ogólnie rurki i graty z PC będą na ścianach wewnętrznych, które są w miarę suche ale
    mam i tak obawy...

    W domu grzeje kozą ale z racji kształtu domu w kotłowni są 3 stopnie i wilgotnooooo
    /parterówka, 27m długa - piec na jednym koncu...kotłownia na drugim/.

    Jest sens kłaść płytki teraz?

    Czy może gimnastykować się potem jak już rurki będą???

    Adam