  • 1. Data: 2011-10-09 18:17:20
    Temat: water jet - cięcie glazury
    Od: "dr_indy" <t...@g...pl>

    Ile taka usługa kosztuje? - oczywiście cena z grubsza

    Może ktoś z Was korzystał.

    --
    dr_indy

  • 2. Data: 2011-10-09 18:28:10
    Temat: Re: water jet - cięcie glazury
    Od: Jacek <j...@m...pl>

    W dniu 2011-10-09 20:17, dr_indy pisze:
    > Ile taka usługa kosztuje? - oczywiście cena z grubsza
    >
    > Może ktoś z Was korzystał.

    Witam
    30 PLN za mb ciecia.Cena z grubsza:))

    Pozdrawiam
    Jacek
    www.marmur-plytki.pl

  • 3. Data: 2011-10-10 06:48:42
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl>

    Użytkownik "dr_indy" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ile taka usługa kosztuje? - oczywiście cena z grubsza
    >
    > Może ktoś z Was korzystał.

    30 zł za płytkę jako kratkę wentylacyjną, w której wycinałem ze 20 otworów -
    efekt super:-)

    --=olo=--

  • 4. Data: 2011-10-10 13:03:45
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > 30 zł za płytkę jako kratkę wentylacyjną, w której wycinałem ze 20 otworów -
    > efekt super:-)

    Podeślij zdjęcie :)

  • 5. Data: 2011-10-10 15:21:36
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    A gdzie ? Namiar ?

  • 6. Data: 2011-10-10 21:05:38
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "dr_indy" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ile taka usługa kosztuje? - oczywiście cena z grubsza
    >
    > Może ktoś z Was korzystał.

    35zł za metr bieżący cięcia, tną po dowolnej linii, ta może być wyrysowana
    wprost na płytce, może być na papierze, oni to i tak skanują.

    J.

  • 7. Data: 2011-10-12 18:11:10
    Od: "SP2GUB" <s...@e...com.pl>

    "Jarek P." <j...@g...com> wrote in message

> [...]
    >

    > 35zł za metr bieżący cięcia, tną po dowolnej linii, ta może być wyrysowana
    > wprost na płytce, może być na papierze, oni to i tak skanują.

    Ja placilem 10 zl na metr. Elblag.