  • 1. Data: 2009-12-15 13:00:05
    Temat: [waw] ekipa do wykończenia paru rzeczy
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    Witam,

    Szukam sprawdzonej ekipy/człowieka, do roboty w Warszawie w bloku. Ja
    wiem, że Google. Ale to nie takie proste, bo mam zdaje się za duże
    wymagania :

    - zero picia podczas pracy/przed pracą, poczuję - wypie* z domu bez
    dyskusji;
    - zero palenia po 40 papierosów w domu i smrodu z tym związanego;
    - ten ktoś musi sprawnie robić po kolei, nie siedzieć, nie polemizować,
    nie filozofować nad złem tego świata, sąsiadów, rodziny, materiałów,
    konstrukcji budynku, prezydenta, rządu itp. itd.
    - ma znać się na robocie i wiedzieć co z czym i do czego, umieć
    samodzielnie pracować bez konieczności pokazywania palcem "tu pan
    maźnie, bo pan nie maznął, weź pan szpachelką, nie młotkiem!".
    - ma posiadać własne, sprawne narzędzia.
    - musi potrafić po sobie sprzątnąć, umieć obsłużyć mop, miotłę, worek na
    śmieci, odkurzacz, szmatę i wodę.
    - ma mieć rozsądny cennik, a nie brać po 100 zł za każde 100 oddechów i
    10 kroków po mieszkaniu.
    - nie jest zamkniętym w sobie bucem, z którym nie można nic uzgodnić, bo
    zakres słownikowy ma za mały i nie umie zrozumieć o co mi chodzi i
    powiedzieć o co mu chodzi, jedym słowem - komunikatywny.

    A zakres prac - wydawało by się - niewielki. Gipsy na ściany w dwóch
    pomieszczeniach i w dopiero co wytynkowanej wnęce, wyrównanie,
    szpachlowanie, pomalowanie na nowo, przesunięcie mi jednego punktu
    elektrycznego, obrobienie otworów na ościeżnice pod drzwi i ogólna
    "kosmetyka" poremontowa, ewentualnie listwy przypodłogowe do położenia.

    Czy to naprawdę przekracza zakres kompetencji "fachowych ekip"? Utknąłem
    już na trzecim fachowcu i szczerze - mam dość :( Ciągną się pierdoły
    całymi tygodniami, końca nie widać, postępu prac nie widać.

    Sam bym zrobił, gdybym miał czas. Tak, niestety nie podziałam a bardzo
    bym chciał...

    Czy ktoś poleci kogoś sprawdzonego, ale naprawdę sprawdzonego? Kto jest
    w stanie podjąć się roboty, odebrać telefon, pogadać jak człowiek itp.
    itd.?

    prosiłbym na priv... t kropka glowacki małpka gmail kropka com

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-12-15 13:05:18
    Temat: Re: [waw] ekipa do wykończenia paru rzeczy
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2009-12-15 14:00, Tomek Głowacki pisze:

    > Czy ktoś poleci kogoś sprawdzonego, ale naprawdę sprawdzonego? Kto jest
    > w stanie podjąć się roboty, odebrać telefon, pogadać jak człowiek itp.
    > itd.?

    Dzwoniłeś już do Ery?

    --
    spp

  • 3. Data: 2009-12-15 14:08:28
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>

    > Dzwoniłeś już do Ery?
    >
    > --
    > spp

    Chciałby z goścmi pogadać a z drugiej strony o suchym ryju? Jak to tak?

  • 4. Data: 2009-12-15 14:15:23
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek Głowacki" > Czy ktoś poleci kogoś sprawdzonego, ale

    Scream?
    http://www.wnetrza.net/

    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-12-15 15:34:42
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Szukam sprawdzonej ekipy/człowieka, do roboty w Warszawie w bloku. Ja
    > wiem, że Google. Ale to nie takie proste, bo mam zdaje się za duże
    > wymagania :

    Ja bym z doświadczenia dodał jeszcze jedno wymaganie. Jak czegoś nie wie na 100%, to
    ma nie kombinować tylko zadzwonić i zapytać inwestora.

  • 6. Data: 2009-12-15 16:20:35
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 15 Dec 2009 15:15:23 +0100, kris napisał(a):

    > Scream?
    > http://www.wnetrza.net/

    Dziekuje, ale ja po takiej liście warunków chyba sie nie podejme - zapewne
    okazałoby sie, ze jestem tym liczącym 100 zl za kazde 10 oddechow :)

    --
    best regards,
    scream

  • 7. Data: 2009-12-15 17:53:31
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam@srakapraptaka_o2.pl.invalid>

    scream pisze:

    > Dziekuje, ale ja po takiej liście warunków chyba sie nie podejme - zapewne
    > okazałoby sie, ze jestem tym liczącym 100 zl za kazde 10 oddechow :)

    Nie bierz tego do siebie, po prostu widziałem tyle absurdalnych wycen za
    zupełnie podstawowe rzeczy (śmiałem się, że szkoda, że mi nie wyliczyli
    czyszczenia narzędzi), że po prostu mam dośc.

    Za uczciwą robotę (a nie wypuszczanie zasłony dymnej a nie robione jest
    nic) zapłacę zawsze i nie o to mi chodzi, nie chcę za darmo, potrafię
    docenić fachową robotę.

    Pozdr,
    Tomek

  • 8. Data: 2009-12-15 18:15:40
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]

    > zakres słownikowy ma za mały i nie umie zrozumieć o co mi chodzi i
    > powiedzieć o co mu chodzi, jedym słowem - komunikatywny.

    Dobrze jak by jeszcze loda po pracy zrobil...

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2009-12-15 18:23:36
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam@srakapraptaka_o2.pl.invalid>
    napisał w wiadomości news:hg8iep$sc3

    > Za uczciwą robotę (a nie wypuszczanie zasłony dymnej a nie robione jest
    > nic) zapłacę zawsze i nie o to mi chodzi, nie chcę za darmo, potrafię
    > docenić fachową robotę.

    Powiem Ci, ze przerabialem trzech kafelkarzy ukladajacych mi gres. Jeden
    solidny, tani, niezle robil ale uciekl zostawiajac narzedzia. Do dzis nie
    wiem czemu. Drugi palil, robil szybko i tez uciekl zostawiajac narzedzia.
    Obaj pobrali zaliczki i byli komunikatywni. Cale szczescie ten drugi sie nie
    pokazal bo po czasie zobaczylem jak wychodzi szybka praca. Przyszedl trzeci,
    palil, gadal sobie ze mna, przeklinal, pil piwo i robote zrobil tak, ze
    kazdemu moge polecic. Terminy zajete na rok, najdrozszy z nich wszystkich i
    nic odemnie nie chcial. Czekam juz trzeci miesiac az zechce przyjsc skonczyc
    mi lazienke, bo nie chce innego. Slowem raczej pomin wymagania stricte
    personalne i skup sie na robocie a bedzie Ci znacznie latwiej.

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2009-12-16 07:02:29
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    W dniu 2009-12-16 08:36, IYIS pisze:
    > Tak zbiorczo podsumowując komentarze pod
    > wątkotwórcą dochodzę do wniosku, że to
    > jest przerażające , że pytanie (zadane może w
    > dość barwny sposób) o solidną, uczciwą i
    > fachową ekipę remontową wywołuje tylko śmiech,
    > żarty i drwiny.
    >
    > IYIS

    bo tak jest, budowlańcy to cwaniacy (większość), którzy tylko kombinują
    żeby zrobić szybko, ot takie święte krowy, zupełnie jak lekarze, moim
    zdaniem największa zakała społeczeństwa