  • Data: 2019-04-30 22:56:16
    Temat: woda CWU pytań kilka
    Od: pilocik <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jako że wkrotce mam nadzieję zakończyć sezon grzewczy - pomimo
    planowanej zimnej majówki - a że mam sporo własnego prądu zakupiłem i
    wkrótce montuję grzałkę do bojlera
    Zasobnik do Galmet 300l, grzałka GWARANT 4,5kW trójfazowa z termostatem

    teraz chcę ogarnąć soft do sterowania grzałką, założenia mam takie:
    1 produkcja własnego prądu => poboru przez grzałkę - załącz
    2 spadek temp. wody np. <45st - załącz

    czy coś jeszcze powinienem uwzględnić ?

    ps. jaką temp wodu utrzymujecie w bojlerku ?
    ja przyjąłem 47-48st