  • 1. Data: 2017-01-09 08:04:12
    Temat: woda na pietrze dlugo sie nagrzewa
    Od: maniek <m...@o...eu>

    witam, mam dom 2 kondygnacyjny, ogrzewanie gazowe i mam problem z dlugo
    nagrzewajaca sie woda na pietrze, woda sie nagrzewa po ok 20-30
    sekundach, prysznic nawet po minucie. dom kupilem nie dawno. co zrobic
    zeby woda sie szybciej nagrzewala ?

  • 2. Data: 2017-01-09 11:19:53
    Temat: Re: woda na pietrze dlugo sie nagrzewa
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-01-09 o 08:04, maniek pisze:
> [...]
    > nagrzewajaca sie woda na pietrze, woda sie nagrzewa po ok 20-30
    > sekundach, prysznic nawet po minucie. dom kupilem nie dawno. co zrobic

    Posortuj według tematu lub idź do daty poniżej.
    Zobaczysz podobny post z 2016-06-26.

  • 3. Data: 2017-01-09 23:49:50
    Od: dsw <d...@g...com>

    Problem z pompą cyrkulacyjna cwu? O ile w ogóle jest obieg.