    From: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: wprowadzenie instalacji RTV do budynku.
    Date: Mon, 30 Nov 2009 18:49:47 +0100

    Witam

    Jest sobie budynek jednorodzinny w stanie "zamkniętym surowym"
    gdzie na etapie projektu niestety NIE przewidziano sposobu
    wprowadzenia sygnałów RTV do budynku. Tak więc jest to ostatni
    moment (już chyba nieco spóźniony) by sensownie to rozwiązać.

    Pytanie brzmi: w jaki sposób(możliwie mało inwazyjny) wprowadzić
    instalacje do budynku?

    Przewiert przez ścianę (pod kątem) tak by woda nie wpływała?
    Średnio to mnie przekonuje ze względu na trwałość i problemy
    z dalszym dostępem do kabla. Może skorzystanie z przebiegu
    istniejących przewodów wentylacji grawitacyjnej i kabel w
    peszlu? Coś innego?

    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.
    Albert Einstein (1879-1955)