  • Data: 2017-11-07 09:48:36
    Temat: wykonczenie docieplenia
    Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Z serii: Poprawki po paprokach budowlańcach mam pytanie i prośbę o poradę.
    Dom parterowy, poddasze nieużytkowe. Wieniec żelbetowy po obrysie zewnętrznym, na nim
    murłata.
    Styropian na ścianach zewnętrznych wyprowadzony mniej wiecej do poziomu górnej
    powierzchni murłaty.
    Pomiędzy murłatą a styro pustka, nawet niżej, w okolicach wieńca, czasem nie wyczuwam
    ręką zaprawy. Przy niższych temperaturach wiadomo, przemarza, efekt to wilgoć w
    naroźnikach pomieszczeń na parterze, pleśń.
    Chcę tam pomiedzy styro a murłatę prysnąć pianką, potem na murłatę i posadzkę obok
    murłaty położyć pierzynkę z wełny
    mineralnej. Myślalem jeszcze o nasypaniu między murłatę a styro, granulatu
    styropianowego lub ekofibru, ewentualnie perlitu. Ewentualnie nic nie sypać i nie
    pryskać pianką tylko przykryć murłate i licujący zewnętrzny styropian wełną mineralną
    i wywinąć na posadzkę?.
    Porady mile widziane, dzięki.