  • 11. Data: 2012-05-11 22:28:31
    Temat: Re: wymiennik ciepła, wężownica, kolektor, basen
    Od: Sebastian Rusek <s...@r...eu>

    kogutek wrote:

    > Jak już się uparłeś żeby się narobić to nie bierz miedzianej rurki tylko
    > karbowaną z kwasówki. Cieniutka ścianka gdzieś 0,2mm. Doskonale się zwija
    > i zagina w rękach. Jest cały system mocowania tego z innymi rurami.

    Pamiętaj też, że miedź jest metalem ciężkim (jest toksyczna). Nie wiem ile
    trzeba by leżeć w wodzie skażonej miedzią (i ile tej miedzi tam będzie) żeby
    się zatruć, ale teoretycznie jest to możliwe a dni teraz ciepłe i do wody
    ciągnie;)

    --
    Pozdro!
    Sebastian Rusek

  • 12. Data: 2012-05-11 22:32:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.05.2012 22:28, Sebastian Rusek pisze:

> [...]
    > się zatruć, ale teoretycznie jest to możliwe a dni teraz ciepłe i do wody

    Dobrze się czujesz?

  • 13. Data: 2012-05-13 21:49:44
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Dobrze się czujesz?

    Podobno gdzieś udowodnili że ci korzystający z instalacji miedzianej
    zapadają cześciej na Alzheimera :))

    MS