  • 1. Data: 2010-03-21 09:26:46
    Temat: żaby
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka. Czy u was żaby już zaczęły gody? Coś im się chyba pokręciło bo od
    trzech dni w rowie na naszych działkach widać niezwykłą o tym czasie
    aktywność żab. Wczoraj nawet jedna żaba przeszła (przeskoczyła) mi drogę.
    :-)
    Dziwne. Przecież leżą jeszcze gdzieniegdzie resztki śniegu.
    Pozdrawiam przedwcześnie Ja...cki

  • 2. Data: 2010-03-21 10:16:50
    Temat: Re: żaby
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Dirko" <j...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > :-)
    > Dziwne. Przecież leżą jeszcze gdzieniegdzie resztki śniegu.

    Tu nie słyszę, ale w górach o porze wiosennego topnienia śniegu czasem nie
    można było zrobić następnego kroku nie spychając jakiejś pary, aby stopę
    postawić. I każdy rowek czy kałuża pełny skrzeku...

  • 3. Data: 2010-03-21 12:24:33
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    On 3/21/2010 5:26 AM, Dirko wrote:

    > Wczoraj nawet jedna żaba przeszła (przeskoczyła) mi drogę.

    Czy była to czarna żaba? :-)

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 4. Data: 2010-03-21 15:28:36
    Od: "Kasprowy" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > :-)
    > Dziwne. Przecież leżą jeszcze gdzieniegdzie resztki śniegu.

    Witam
    Żab ci u mnie multum, chrząszcze wyłażą z grządek a i czerwone biedronki się
    pokazały. Zakwitły krokusy oraz wojcieszki.
    Czyli wiosna w pełni.....
    http://kasprowy.republika.pl
    http://akwarium.toplista.pl/?we=kasprowy

  • 5. Data: 2010-03-21 16:42:52
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    wiadomości news:4ba6100a$0$4984$9a6e19ea@unlimited.newshosting.
    com...

    > Czy była to czarna żaba? :-)

    Hejka. Jeżeli nie całkiem czarna to mocno ciemna. ;-)
    Dzisiaj spod nóg uciekło mi już kilka żab a nawet taka, która drugą niosła
    na barana. :-)
    Pozdrawiam nieprzesądnie Ja...cki
    PS Pokazały się żurawie. :-)

  • 6. Data: 2010-03-22 00:04:23
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 16:28:36 +0100, Kasprowy napisał(a):

    > Zakwitły krokusy oraz wojcieszki.

    Co to są wojcieszki??
    --

    Ikselka.

  • 7. Data: 2010-03-22 10:40:27
    Od: "Kasprowy" <k...@o...pl>

    > Co to są wojcieszki??
    > --
    >
    > Ikselka.

    Prawdopodobnie (Primula acaulis) musze spytać syna jak przyjedzie na wekend
    ;-)
    Pozdrawiam Kasprowy