  • Data: 2014-03-24 22:01:35
    Temat: zaciek zamienić na ozdobę
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Powstał u mnie w kuchni zaciek po zalaniu.

    https://plus.google.com/photos/110636404017483245604
    /albums/5994462550991218641?banner=pwa

    Ściany kuchni są czyste, więc nie bardzo mam ochotę na malowanie całej
    kuchni.
    Zastanawiam się, czy ktoś z Was, zrobił z takiej plamy dekorację.
    Sama nie mam pomysłu jak to zamienić na dekorację ściany. ;-)
    Może ktoś z Was ma pomysł lub doświadczenie w czymś takim?

    Pozdrawiam Krycha.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.