  • Data: 2014-03-25 08:55:44
    Temat: Re: zaciek zamienić na ozdobę
    Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 25 marca 2014 00:18:45 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

    > Cokolwiek byś tam nie namalowała w rodzaju kwiatki, listki itp, będzie tym
    > silniej zwracało uwagę na niezbyt estetyczną rurę z kolankiem.

    Lata temu w przychodni, do której chodziłam z dziećmi, gruba rura kanalizacyjna w
    rogu pomieszczenia została pomalowana na brązowo, a od niej odchodziły liście i
    kwiaty. Wyglądało to bajecznie.

    Drugi pomysł, jaki mi przychodzi do głowy, jest nieco hardkorowy. To idealne miejsce
    na pajęczynę... :-))))

    Ania