  • 1. Data: 2010-04-02 09:17:23
    Temat: zakup rur i ksztaltek do odkurzacza centralnego
    Od: "MK" <x...@o...eu>

    gdzie mozna kupic rury i ksztaltki do odkurzacza centralnego?
    Pytalem w okolicznych sklepach to mowia ze nie oplaca im sie sprowadzac bo
    zaintersowanie niewielkie :(
    Na pewnym duzym portalu aukcyjnym szukalem ale nie znalazlem (moze zle
    hasla) ale za to znalazlem klej do klejenia takowych ksztaletek i rur.
    Zapytalem goscia gdzie moge kupic reszte do tego kleju to odpowiedzial ze
    pojecia nie ma :(

  • 2. Data: 2010-04-02 10:37:53
    Od: "Janusz Pawlinka" <j...@w...pl>

    Użytkownik "MK" <x...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > hasla) ale za to znalazlem klej do klejenia takowych ksztaletek i rur.
    > Zapytalem goscia gdzie moge kupic reszte do tego kleju to odpowiedzial ze

    np tutaj
    http://www.beam.shop.pl/c/pl/8_14/3/1/0/long/element
    y+instalacji.html

    Janusz Pawlinka

  • 3. Data: 2010-04-02 13:40:09
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "MK" <x...@o...eu> napisal w wiadomosci
    > Na pewnym duzym portalu aukcyjnym szukalem ale nie znalazlem (moze zle
    > hasla) ale za to znalazlem klej do klejenia takowych ksztaletek i rur.

    Ciekawe, bo jest do tego nawet kategoria.
    http://www.allegro.pl/68626_budownictwo_i_akcesoria_
    odkurzacze_centralne.html
    Generalnie nie potrzeba ci systemowych ksztaltek i rur - kanalizacyjne 50 lub 80
    sprawuja sie tak samo dobrze.

  • 4. Data: 2010-04-02 14:37:33
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    MK wrote:
> [...]
    > hasla) ale za to znalazlem klej do klejenia takowych ksztaletek i rur.
    > Zapytalem goscia gdzie moge kupic reszte do tego kleju to

    Ja kupowałem w Leroy-Merlin
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 5. Data: 2010-04-02 16:47:45
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    mkonst <m...@g...pl> wrote:

    > Ja kupowałem w Leroy-Merlin

    Nie prowadzą już od dawna (zresztą i tak z tego, co pamiętam, mieli
    system Borysowskiego jedynie).
    Ale i zakup tego przez internet nie jest żadnym problemem.

    J.

  • 6. Data: 2010-04-03 09:07:50
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Uzytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisal w wiadomosci

    > Generalnie nie potrzeba ci systemowych ksztaltek i rur - kanalizacyjne 50 lub
    > 80 sprawuja sie tak samo dobrze.

    1. Hermetycznosc tych rur w takim zastosowaniu jak zapewnic, silikonem?
    2. Jak taka rure kanal. wykonczyc w miejscu planowanego gniazdka?

    --
    pozdr Z.

  • 7. Data: 2010-04-03 11:31:56
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisal w wiadomosci
    > Uzytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisal w wiadomosci

    > 1. Hermetycznosc tych rur w takim zastosowaniu jak zapewnic, silikonem?
    > 2. Jak taka rure kanal. wykonczyc w miejscu planowanego gniazdka?

    Przeciez w ksztaltkach sa uszczelki gumowe. Instalacja pracuje w podcisnieniu, wiec
    hermetycznosc nie jest krytyczna.

  • 8. Data: 2010-04-04 11:03:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 3 Apr 2010 13:31:56 +0200, William Bonawentura napisał(a):

    > Przeciez w ksztaltkach sa uszczelki gumowe. Instalacja pracuje w podcisnieniu, wiec
    hermetycznosc nie jest krytyczna.

    Nie jest? Ciekawe... Może zrób parę dziur w rurze od odkurzacza klasycznego
    i poodkurzaj, a potem się podziel spostrzeżeniami...

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 9. Data: 2010-04-04 17:33:39
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    > Nie jest? Ciekawe... Może zrób parę dziur w rurze od odkurzacza
    > klasycznego
    > i poodkurzaj, a potem się podziel spostrzeżeniami...

    No tak, ale jak taką dziurawą rurę zamurować w ścienie, problem wydaje się
    być mniejszy.
    Pozdr.
    Krzysiek
    PS. Nie mam odkurzacza centralnego i nie chcę mieć. Zdecydowałem, się na dwa
    odkurzacze klasyczne (po jednym na kondygnację).

  • 10. Data: 2010-04-05 11:01:52
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w wiadomości

    wiec hermetycznosc nie jest krytyczna.

    > Nie jest? Ciekawe... Może zrób parę dziur w rurze od odkurzacza klasycznego
    > i poodkurzaj, a potem się podziel spostrzeżeniami...

    Zapomniałeś dodać - i zatynkuj tę rurę. Zapewniam cię, że nie poczujesz różnicy. To
    nie woda, gdzie nieszczelność jest równoznaczna awarii.