  • 1. Data: 2017-06-10 05:00:25
    Temat: zamek w drzwiach sie nie zamyka
    Od: Aniuska <f...@f...pl>

    witam, zauwazylam ze jak jest goraco na dworze to zamek w drzwiach w
    pomieszczeniu gosp sie nie zamyka, drzwi mam metalowe z casto
    da sie cos z tym zrobic?

  • 2. Data: 2017-06-10 09:34:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zawolaj fachowca.

  • 3. Data: 2017-06-10 13:33:14
    Temat: Re: zamek w drzwiach sie nie zamyka
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Aniuska" <f...@f...pl> napisał w wiadomości
    > witam, zauwazylam ze jak jest goraco na dworze to zamek w drzwiach w
    > pomieszczeniu gosp sie nie zamyka, drzwi mam metalowe z casto
    > da sie cos z tym zrobic?

    A czy futryna też jest metalowa czy drewniana?

    ---
    Avast.

  • 4. Data: 2017-06-10 15:29:23
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 10.06.2017 o 05:00, Aniuska pisze:
    > witam, zauwazylam ze jak jest goraco na dworze to zamek w drzwiach w
    > pomieszczeniu gosp sie nie zamyka,
    Ale nie zamyka w sensie, że:
    - po domknięciu skrzydła drzwi zamek "nie łapie"
    - nie zamyka się na klucz
    - jeszcze co innego????
    Jacek