  • 1. Data: 2010-02-22 20:44:00
    Temat: zasobnik cwu w pomieszczeniu gosp.
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    W projektowanym domu mam taką sytację:
    http://picasaweb.google.pl/quent75/2#544116983448347
    6722

    Piec 1f z zasobnikiem stoi w pom. gosp. do ktorego wchodzi sie zzewnatrz.
    Pod tym malym okienkiem z lewej jest kaloryfer ktory mialby to pom.
    ogrzewac.

    Zastanawiam sie jaka temp. powinienem utrzymywac w tym pomieszczeniu w
    okresie grzewczym zeby mi sie woda w zasobniku za szybko nie wychladzala.

    Jesli jakas niska wystarczy to czy powinienem dodatkowo ocieplic styro
    sciany wewnetrzne tego pomieszczenia bedace dzialowymi z reszta domu?

    Sciany zewnetrzne beda mialy izolacje 15cm styro.

    Dzieki z gory za uwagi...

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2010-02-23 07:08:01
    Temat: Re: zasobnik cwu w pomieszczeniu gosp.
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 22 Lut, 21:44, "Quent" <x...@x...com> wrote:
> [...]
    > sciany wewnetrzne tego pomieszczenia bedace dzialowymi z reszta domu?
    >
    > Sciany zewnetrzne beda mialy izolacje 15cm styro.

    1. Wazne abys mial piec z zamknieta komora spalania.
    2. Drzwi musza byc szczelne z progiem u dolu - ja mam alu bez uszczlki
    w progu i wieje
    3. Grzejnik mozesz dac profilaktycznie
    4. Zasobnik tak umiesc aby mozna go bylo pozniej jeszce ocieplic

  • 3. Data: 2010-02-23 07:20:18
    Od: QbaB <q...@g...com>

    A po co ogrzewac pomieszczenie to co wydasz na ogrzanie pomieszczenia
    to chyba lepiej włożyc w ogrzanie wody w zasobniku, na pewno bedzie
    taniej.

    Pzdr
    QbaB

  • 4. Data: 2010-02-23 09:01:38
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-02-23 08:20, QbaB pisze:
    > A po co ogrzewac pomieszczenie to co wydasz na ogrzanie pomieszczenia
    > to chyba lepiej włożyc w ogrzanie wody w zasobniku, na pewno bedzie
    > taniej.

    To jeszcze nic. Słyszałem opinie, że należy ogrzewać garaż przylegający
    do domu, by dom miał mniejsze straty ciepła...

    ________MAT_______

  • 5. Data: 2010-02-23 09:48:03
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    1. Wazne abys mial piec z zamknieta komora spalania.
    > 2. Drzwi musza byc szczelne z progiem u dolu - ja mam alu bez uszczlki
    > w progu i wieje

    Ale wentylacja jakaś być musi chyba w tym pomieszczeniu?
    Jak zrobię szczelną piuszkę to będę miał ciąg wsteczny przez komin

    Pozdr.
    www.elipsa.info