  • 11. Data: 2009-06-11 16:58:35
    Temat: Re: zmiana betonu komórkowe na silke w projekcie
    Od: krzyk <k...@g...com>

    > BK nie przewodzi aż tak bardzo. Mała nieszczelność izolacji domu nie zmrozi
    > w zimie tak bardzo tego białego czegoś.
    > W porothermie może dodatkowo wiać zamkami i wiać pionowo komorami. Często
    > występuje wianie z gniazdek w porothermie i w tej dziurawej silce.
    > Nyś musiał stać na budowie cały dzień przez pół roku i byś musiał prowadzić
    > bloga.
    > Co dziennie być wrzucał fotę, a my byśmy komentowali to może byś miał
    > zbudowane jak należy.

    Brednie. Silikaty to świetny materiał. Wystarczy tylko zrobić normalną
    termoizolację i wszystko będzie git.

  • 12. Data: 2009-06-11 17:16:00
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    "krzyk" <k...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    >Brednie. Silikaty to świetny materiał. Wystarczy tylko zrobić normalną
    >termoizolację i wszystko będzie git.

    Jesteś idiotą, nie dosyć, że nie rozumiesz co napisałem to jeszcze nie
    potrafisz zapanowac nad własnym komputerem :-)

  • 13. Data: 2009-07-05 15:36:38
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Użytkownik "krzyk" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...

    Brednie. Silikaty to świetny materiał budowlany. Wystarczy zrobić
    dobrą termoizolację i wszystko będzie git.

    o to właśnie chodzi. Materiał ma wiele zalet, jedynie wymaga lepszego
    ocieplenia niz inne.

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com