  • 1. Data: 2011-01-13 11:00:09
    Temat: znowu fuszerka budowlana
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    http://biznes.onet.pl/za-malo-asfaltu-w-asfalcie-na-
    odcinku-s8,18493,4105844,3219548,194,1,news-detal

    Dokładnie to co mówię. Powinno sie im zapłacić paragonami

  • 2. Data: 2011-01-13 11:19:09
    Temat: Re: znowu fuszerka budowlana
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    > http://biznes.onet.pl/za-malo-asfaltu-w-asfalcie-na-
    odcinku-s8,18493,4105844,3219548,194,1,news-detal

    > Dokładnie to co mówię. Powinno sie im zapłacić paragonami

    Adi zaraz napisze ze się czepiasz ze jestes oszust itp

    Krzysiek

  • 3. Data: 2011-01-13 11:26:47
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 13 Sty, 12:19, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w
    wiadomościnews:igmlvm$6k8$1@opal.futuro.pl...

    -odcinku-s8,18493,...

    > Adi zaraz napisze ze się czepiasz ze jestes oszust itp

    Bo tak naprawde nie wiadomo jak jest. Przy budowie odcinku A1
    swierklany-gorzyce (przejezdzam obok 2-3 razy w tygodniu) GDDKiA
    rozwiazala umowe z Alpine rzekomo za zbyt wolne tempo wykonywania
    robot. Alipna zaplacila duza kare, rok czasu wszystko stalo w miejscu
    (ogloszenie i rozstrzygniecie nowego przetargu), niezabezpieczone
    skarpy sie osuwaly i tak dalej. I co? Alpina wygrala po raz drugi
    przetarg i robia inwentaryzacje i na wiosne zaczynaja znowu budowac :D
    Szkoda tylko ze przez to odcinek nie zostanie oddany do uzytku w 2012
    tylko rok pozniej.. Oczywiscie jest sprawa w sadzie i tak dalej.. W
    tym przypadku prawdopodobnie GDDKiA chodzilo o kase, bo zaoszczedzili
    duuuuuuzo. Niby fajnie bo to w koncu z czesci z naszych pieniedzy
    idzie, tylko troche to smieszne - wywalili ich za wolne tempo prac,
    opoznili tym samym budowe o conajmniej rok lub poltorej, a potem
    zatrudnili tych samych na nowo :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2011-01-13 11:34:54
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    p.googlegroups.com...
    >opoznili tym samym budowe o conajmniej rok lub poltorej, a potem
    >zatrudnili tych samych na nowo :D

    Bo jak niewiadomo o co chodzi to chodzi o...
    U mnie 30km odcinek drogi wojewódzkiej stoi rozkopany juz rok. wykonawca
    prawuje sie z inwestorem itd

    Krzysiek

  • 5. Data: 2011-01-13 22:08:06
    Od: adam <a...@g...pl>

    > I co? Alpina wygrala po raz drugi

    Tak właśnie jest jak decydującym kryterium jest cena. Kiedy to
    kretyństwo się zakończy!

    A co do głównego wątku - o brakach na S8, to chyba inwestorem była
    GDDKiA. Ciekawe dlaczego teraz się dopiero obudziła i wszczyna alarm jak
    inwestycja jest zakończona. A wcześniej to gdzie była? Czy na pewno tu
    chodzi o brakoróbstwo, czy jest drugie dno?

    Adam

  • 6. Data: 2011-01-13 22:49:14
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Tak właśnie jest jak decydującym kryterium jest cena. Kiedy to kretyństwo
    > się zakończy!

    Brałem udzial ostatnio w przetargu gdzie cena jest wyznacznikiem. I jeden
    pan najtańszy wpisał termin wykonania prac na 1000dni (gdzie najdłuższy
    pozostałych to ok 300 bo tyle mniej wiecej sie robi). No i co mu pan zrobi?
    :-) Jestem ciekawy jak to sie skonczy bo zlecajacy sam ma znacznie krótszy
    termin...

    b.

  • 7. Data: 2011-01-13 22:51:11
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 13 Sty, 23:49, Budyń <b...@g...pl> wrote:

    > Brałem udzial ostatnio w przetargu gdzie cena jest wyznacznikiem. I jeden
    > pan najtańszy wpisał termin wykonania prac na 1000dni (gdzie najdłuższy

    To ten co urzadzal przetarg nie dal zadnego warunku odnosnie terminu
    wykonania ? To sobie sam w stope strzelil...
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2011-01-13 22:51:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    adam wrote:

> [...]
    > jak inwestycja jest zakończona. A wcześniej to gdzie była? Czy na
    > pewno tu chodzi o brakoróbstwo, czy jest drugie dno?

    więc jak wyglądał nadzór inwestoriski na budowie :)

    jak wyglądały odbiory prac?