-
Jak biura nieruchomości zyskują klientów?
... pośredników – zaledwie 8,8% – uznaje za najlepsze źródło pozyskiwania klientów stronę internetową biura. Choć zawiera ona cenne informacje dla klientów i jest niezbędnym ... Na tak wysoko cenioną efektywność tego medium składają się mailingi, reklamy w wyszukiwarkach, informacje zamieszczane na portalach społecznościowych, prezentacja firmy i ofert na ...
-
Na jakie formy promocji stawiają deweloperzy?
... . Ofertę prezentujemy także na targach mieszkaniowych. Marcin Komuda, kierownik Biura Sprzedaży w firmie Profbud Ze względu na silną konkurencję rynkową ... ofertowymi portalami internetowymi. Z tradycyjnych źródeł reklamy wykorzystujemy katalogi, gdzie szczegółowo prezentujemy dane inwestycji, a także reklamy banerowe na budynkach i pojazdach ...
-
Zakup mieszkania bez wychodzenia z domu? Jak deweloperzy komunikują się z klientami
... reklamy niż profesjonalna strona internetowa lub dobrze prowadzony profil w social media, bardzo często jest to również wyznacznik wiarygodności firmy. Patrycja Pilarczyk z biura ... potrzebne odpowiedzi na nurtujące go pytania. Hanna Brygier, specjalista ds. reklamy w firmie Greenbud Development Przejście do sieci jest ważnym krokiem dla każdego z ...
-
Jak wybrać dobry lokal biurowy?
... powinny znaleźć się również uzgodnienia dotyczące możliwości zamontowania szyldu lub reklamy zewnętrznej na fasadzie budynku. W przypadku działalności wymagającej niezawodnej ... 5 mkw. Absolutnym minimum w tym wypadku jest 3,5 mkw. Powierzchnia wynajmowanego biura powinna uwzględniać najbliższe plany rozwojowe związane z naszą firmą. Pozwoli nam to ...
-
Jak wyglądają działania marketingowe deweloperów?
... wskazać potencjalnemu klientowi nieoczywistą lokalizację. Inwestujemy również w nasze biura sprzedaży. Chcemy, żeby były nietuzinkowe i jak najlepiej oddawały ... Justyna Ciesielka, specjalista ds. sprzedaży w Planetbud Development Najskuteczniejszą formą reklamy jest zawsze tzw. marketing szeptany. Zadowoleni mieszkańcy z naszych ukończonych ...
-
Najpopularniejsze portale nieruchomości: co oferują deweloperom?
... przy wyborze lokalu, przez możliwość pozyskania kredytu, a nawet dostęp do biura projektowego. Przewidujemy, że w 2020 roku z jego usług skorzysta ponad 4,5 mln osób ... niż samo ogłoszenie. Możemy wybrać dużo więcej opcji targetowania i wyświetlać reklamy osobom które weszły w interakcję z naszą firmą albo nawet konkurencją. W dzisiejszych czasach ...
-
Szukanie mieszkania: warto korzystać z agencji?
... także pewne koszty. Przede wszystkim jest to opłata za usługi jakim biura obciążają klientów. Waha się on w granicach od dwóch do trzech procent ... kosztów reklamy i zamieszczania ogłoszeń – wolą więc zamienić to na prowizję pośrednika. Ostatecznie może więc okazać się, że i tak trafimy do jakiegoś, być może przypadkowego, biura. Reasumując – kupować ...
-
Najem krótkoterminowy: formalności, podatki, ubezpieczenie
... meble, sprzęt RTV/AGD, a nawet sprzęt sportowy – podkreśla Anna Materny, Dyrektor Biura Ubezpieczeń Detalicznych Gothaer. Krok 1 Gdzie szukać klientów? Najprostsza metoda to oczywiście klasyczne ogłoszenie. Na początku warto wybrać takie formy reklamy, które będą dopasowane do naszej grupy docelowej. Jedni będą szukać ogłoszeń ...
-
Jakie udogodnienia oferują nowe inwestycje mieszkaniowe?
... Wyróżnia nas też nowoczesna architektura, gwarantująca prestiż i komfort. Patrycja Pilarczyk z biura sprzedaży Nowa Murowana Przy inwestycji jest ogólnodostępny, duży parking ... zabudowie do pięciu kondygnacji. Hanna Brygier, specjalista ds. marketingu i reklamy w firmie Greenbud Development Realizujemy inwestycję kompleksowo, co oznacza, że ...
-
Co powoduje że nowe mieszkania sprzedają się na pniu? Liczy się nie tylko lokalizacja
... stąd ich obecność w naszej ofercie. Izabela Woźnicka - Letka z zielonogórskiego biura sprzedaży EBF Development Istnieje wiele czynników wpływających na tempo sprzedaży ... też są szybko rezerwowane w naszych inwestycjach. Hanna Brygier, specjalista ds. marketingu i reklamy w firmie Greenbud Development Nie decyduje jeden konkretny czynnik. Kluczowe ...
-
Rynek pierwotny. Ile mieszkań kupujemy za gotówkę?
... - 20%. Krystian Cebulski, Inwestor osiedla Enklawa Winogrady Około 50 procent. Patrycja Pilarczyk z biura sprzedaży Nowa Murowana 20 procent mieszkań kupują klienci gotówkowi, natomiast pozostałe ... więcej 1/3 na kredyt i 2/3 za gotówkę. Hanna Brygier, Specjalista ds. marketingu i reklamy w firmie Greenbud Development W zależności od inwestycji dane ...
-
10 ważnych kwestii przed zakupem apartamentu hotelowego
... z ich wynajmu. Do tej kategorii zalicza się m.in. lokale usługowe, biura, magazyny i budynki komercyjne, takie jak - galerie, kina, centra handlowe czy hotele. ... restrykcyjnym regulacjom prawnym. Dla przykładu w USA bardzo surowo podchodzi się do rodzaju reklamy, jaką można zastosować w przypadku jego promocji. W Polsce pierwsze condohotele zaczęły ...
-
Nowe inwestycje mieszkaniowe. Gdzie ich szukać? Jak je reklamować?
... branżowych. Z drugiej strony jednak celnie trafiają do konkretnej grupy odbiorców reklamy Google Ads, poparte obserwacjami zachowań użytkowników w sieci. Coraz większe ... osób wystarczający impuls do podjęcia decyzji o zainwestowaniu w nieruchomość. Takich klientów do biura sprzedaży ściąga reklama umieszczona przy budynku lub na ogrodzeniu placu ...
-
Miejsce parkingowe i komórka lokatorska. Ile kosztują?
... 27.000 zł, natomiast miejsca naziemnego 16.000 zł. Patrycja Pilarczyk z biura sprzedaży Nowa Murowana Na inwestycji Nowa Murowana, klient otrzymuje gratis przynależna ... bardzo łatwym dostępem z mieszkania w cenie 7 000 zł brutto. Hanna Brygier, specjalista ds. marketingu i reklamy w firmie Greenbud Development Kupując dom, klient ma zapewnione ...