-
Lofty - moda czy opłacalna inwestycja?
... loftów? Czy w Polsce jest to opłacalna inwestycja, czy raczej moda, która szybko przeminie? Pierwszy polski i niewątpliwie najbardziej znany loft urządzono w 2002 r. ... i adaptacji wyniósł 120 tysięcy złotych (2002-2003 rok). W konkursie Polska. Ikony architektury Bolko-Loft został wybrany jako jeden z dwudziestu najciekawszych realizacji ...
-
Polska moda na mieszkanie własnościowe
Polska należy do tych krajów Unii Europejskiej, w których odsetek posiadaczy mieszkań jest jednym z najwyższych – wynika z najnowszego raportu Hypostat 2015 opublikowanego przez ...
-
Czy to już moda na droższe i duże mieszkania?
... podwyższonego standardu, doskonałej lokalizacji w centrum lub jego pobliżu, która zapewnia dostęp do infrastruktury i atrakcji miasta. Mirosław Bednarek, prezes zarządu Matexi Polska Od dłuższego czasu obserwujemy tendencję wzrostową, jeśli chodzi o wielkość kupowanych mieszkań. Dotyczy to zarówno mieszkań w dolnej części cennika, gdzie kawalerki ...
-
Typowo polska moda na nowe mieszkania
Prawie co druga złotówka wydawana w Polsce na mieszkanie, trafia na konta deweloperów. Żaden duży kraj na starym kontynencie nie notuje tak dużego popytu na nowe mieszkania. Najmniej takich lokali sprzedaje się w Danii, gdzie udział deweloperów w rynku mieszkaniowym jest aż 76 razy niższy niż „nad Wisłą” – wynika z szacunków Open Finance opartych ...
-
Ogrzewanie podłogowe: wady i zalety
... chłód posadzki. Czy to moda, fanaberia czy zwyczajne udogodnienie w dobie postępu i techniki? - na to pytanie odpowiadaja eksperci z ES Polska. Ogrzewanie podłogowe to coraz ... ją zerwać " - radzi Wojciech Rutowicz, menadżer projektu z firmy ES Polska. W ogrzewaniu podłogowym ciepło generowane jest przez podłogę, dlatego odczuwalna temperatura ...
-
Inwestycje w apartamenty. Jaka jest rentowność najmu w Europie?
... moda na inwestowanie w nieruchomości pod wynajem. Okazuje się jednak, że rentowność najmu w naszym kraju ... Irlandia (7,18 proc.) i Węgry (6,42 proc.). Kolejne miejsca zajmują Rumunia, Litwa, Bułgaria, Portugalia i Chorwacja. – Polska w tej klasyfikacji otwiera drugą dziesiątkę państw, z rentownością najmu rzędu 5,48 proc., co jest dobrym wynikiem ...
-
Dlaczego ceny nieruchomości stale rosną?
... na liście także wysoko plasuje się Wielka Brytania i Stany Zjednoczone. Natomiast Polska uznawana jest za bezpieczną. Z kolei, jak podaje UBS global real ... mieszkaniówce, którą po raz kolejny zapowiedział ostatnio Piotr Uściński, Wiceminister rozwoju. Moda na wynajem instytucjonalny (PRS) Dominującym rynkiem w Polsce jest sprzedaż mieszkań klientom ...
-
Jak korki zmieniają polskie budownictwo
... w tym nowych rozwiązań. Główne jaskółki zmian to potrzeba kontaktu z naturą, moda zero waste, rosnące znaczenie relacji społecznych oraz rozwój rozwiązań opartych na ... Informacje o badaniu Badanie „Budownictwo przyszłości. Pod lupą” zostało zrealizowane przez Ecorys Polska na zlecenie EFL S.A. na reprezentatywnej grupie 500 firm z branży budowlanej ...
-
Najem instytucjonalny ma w Polsce ogromny potencjał
... w Polsce? Jak wynika z opracowanego przez PwC Polska raportu "Najem instytucjonalny - trwały trend, a nie chwilowa moda", do 2026 roku w Polsce powstanie ponad 54 ... prognozami dotyczącymi rozwoju tego segmentu rynku - mówi Kinga Barchoń, partnerka PwC Polska i liderka zespołu ds. usług dla rynku nieruchomości. Największe polskie miasta ...
-
Nowe mieszkania za 2500 zł/mkw. Utopia czy realny scenariusz?
... 20 - 30 latach spłaty wyższego czynszu, najemca będzie mógł otrzymać lokal na własność. Czytaj także: - MdM: kuriozum na europejską skalę? - Polska moda na mieszkanie własnościowe - Na co poszły mieszkaniowe wydatki budżetowe? Nawet po odliczeniu wydatków związanych z gruntem i zastosowaniu rozwiązań obniżających koszty (np ...
-
Jak zmieniły się preferencje konsumentów na rynku mieszkaniowym?
... mieszkania „pod klucz”. Zauważamy także powrót do pielęgnowania więzi sąsiedzkich. Moda na zamknięte osiedla minęła. W zamian wybieramy te otwarte, co przy okazji jest ... na Pradze-Południe. Krzysztof Foder, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Bouygues Immobilier Polska Dla Polaków niezmiennie przy wyborze mieszkania, priorytetowa jest cena mieszkań ...