-
Upadłość dewelopera: co zrobić?
... postępowania upadłościowego, należności z tytułu składek na ubezpieczenia emerytalne, rentowe i chorobowe pracowników oraz należności ze stosunku pracy. Pozostała część majątku ... w postaci wyższej marży do czasu wpisu banku do księgi wieczystej). Ubezpieczenie zawierane jest między bankiem i ubezpieczycielem i dokument ten daje bankowi gwarancję, ...
-
ABC wtórnego rynku nieruchomości: co przyniesie 2015?
... to oznacza stabilizację cen mieszkań na obecnym poziomie. U – Ubezpieczenie OC. Zgodnie z prawem pośrednik musi mieć ubezpieczenie OC, dzięki któremu konsekwencje za ewentualne ... biurach nieruchomości pozostanie na tym samym poziomie. A ci pośrednicy, którzy będą szukać nowych pracowników będą sięgać po osoby, które przed deregulacją legitymowały ...
-
Wynajem biura: jak oszacować miesięczny koszt?
... tego rodzaju umowami należy zweryfikować wysokość tych opłat u zarządcy. Ubezpieczenie – bardzo często pomijany koszt. Należy pamiętać, że większość zarządców wymaga ... tj. wakacje czynszowe, wykończenie powierzchni według potrzeb najemcy, usługi transferu pracowników czy elastyczne podejście do warunków umowy. W ostatecznym rozrachunku czynsz ...
-
Licencja pośrednika nieruchomości tylko formalnością?
... do centralnego rejestru pośredników. Aby wykonywać pracę pośrednika muszą ponadto wykupić obowiązkowe ubezpieczenie, a także cały czas kształcić się zawodowo. Uwaga! Już dziś prawo ... jakie będą ich wymogi i jak będą egzekwować wiedzę od swoich pracowników. 6. Szczególne cechy produktu utrudniają działanie mechanizmów rynkowych Powstaje też pytanie, ...