  • 41. Data: 2020-01-09 09:33:55
    Temat: Re: Re:Absurd z segregacją śmieci - spisek?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może więc wariant ukraiński na przychodne?

    -----

  • 42. Data: 2020-01-09 12:53:24
    Temat: Re: Absurd z segregacją śmieci - spisek?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 8 Jan 2020 23:58:05 -0800 (PST), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Trzeci raz Tobie napisze bo widzę słabo dociera:

    Dociera, ale co chwila ktoś odpisuje, że muszę płacić podatek, jakoby
    moim problemem nie było sortowanie ale placenie, więc jestem zmuszony
    odpisać to samo za każdym razem każdemu z osobna.

    --
    Marek

  • 43. Data: 2020-01-09 12:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Trzeci raz Tobie napisze bo widzę słabo dociera: masz taka możliwość
    > bez kombinowania. Nie chcesz nie sortuj
    > Zapłacisz podwójną stawkę podatku i tyle.

    Gorzej jak mieszka w bloku...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 44. Data: 2020-01-09 13:25:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 stycznia 2020 12:59:51 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

    > Gorzej jak mieszka w bloku...

    Czemu gorzej
    Problemem nie jest dla niego kasa więc się z sąsiadami rozliczy

  • 45. Data: 2020-01-09 13:41:17
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2020-01-08 o 21:11, ąćęłńóśźż pisze:
    > No to Ty osobiście.
    > Jak kupiłem pierwszego w życiu litra whiskacza w plastiku, to mi
    > szczena opadła, ale to było w samolocie ;-)

    Whiskacza w plastikowej butelce piłem już w latach 90-ych ubiegłego
    tysiąclecia. Kolega z usa przywiózł. Może dopiero w samolocie kupił? ;)

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2020-01-09 13:47:32
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 9.01.2020 o 12:59, Budzik pisze:

    > Gorzej jak mieszka w bloku...

    A czego? - jak mawia mój znajomy z Przemyśla. Za nie segregowanie
    śmieci przez śmieciowego renegata zapłacą pozostali mieszkańcy
    blokowiska. Czyli jak w przypadku renegata z bezlicznikową wodą:
    "A kto za to płaci? Pan płaci, pani płaci, my płacimy. Społeczeństwo!"

  • 47. Data: 2020-01-09 13:58:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 09 Jan 2020 11:59:49 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Gorzej jak mieszka w bloku...

    W bloku nie ma tego problemu, jest kubeł na niesortowane i większość
    do niego wrzuca.

    --
    Marek

  • 48. Data: 2020-01-09 13:59:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 9 Jan 2020 04:25:55 -0800 (PST), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Problemem nie jest dla niego kasa więc się z sąsiadami rozliczy

    Którymi jak większość wrzuca do kubla "niesortowane"?

    --
    Marek

  • 49. Data: 2020-01-09 14:45:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 stycznia 2020 13:59:28 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Którymi jak większość wrzuca do kubla "niesortowane"?

    Wychodzi mi z tego że powinieneś dogadać się z ta mniejszością co segreguje a pomimo
    tego płaci drożej

  • 50. Data: 2020-01-09 17:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > W bloku nie ma tego problemu, jest kubeł na niesortowane i większość
    > do niego wrzuca.

    ?
    U mnie jest i na niesortowane i obok stoja dwa duze na folie makulature
    metal (wrzucasz razem) a 30 metrów dalej na stłuczkę.
    Pytanie czy oni beda sprawadzac czy we frakcji niesortowanej sa elementy
    które powinny isc gdzie indziej czy raczej beda sprawdzac to czy frakcje
    sortowane sa posortowane odpowiednio. Na razie obstawiam wariant nr 2.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,