  • 11. Data: 2021-04-07 12:42:56
    Temat: Re: Budowanie na odległość
    Od: collie <p...@b...pl>

    W poniedziałek, 5.04.2021 o 17:02, adam napisał:

    > Albo inwestor zastępczy, albo dom pod klucz.
    > Druga opcja wydaje się tańsza, problem tylko ze znalezieniem
    > odpowiedzialnej ekipy. Ja na sam koniec budowy trafiłem na taką, ale już
    > było za późno. Dziś chętnie bym go wziął, gdybym miał zamiar ponownie
    > się budować. Nieduża ekipa, robią wszystko. Od fundamentów po glazurę i
    > układanie kostki. jak chcesz to podrzucę Ci telefon.

    Jeśli ta ekipa, która robi wszystko, może robić to też na terenie
    Warszawy (możliwość zakwaterowania), to dawaj ten telefon tutaj.
    Chyba nie robią na czarno, więc telefon na newsach może tylko
    rozsławić ekipę we Wszechpolsce.

  • 12. Data: 2021-04-07 14:35:41
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2021-04-07 o 12:32, adam pisze:

    > Mazowieckie, okolice Wyszogrodu.
    > Ale do roboty od A do Z to wiem, że jeździ i jest tam cały tydzień,
    > tylko na weekend wraca. Nie wiem jak jest teraz, ostatnio miał sporo
    > roboty, więc może się coś zmieniło.
    > Radek 781 951 634
    > Młody człowiek, ale kumaty, no i rzetelny, uczciwy.
    Potrzebuję ekipy akurat na północy ale w okolicy Wawy też się przyda.
    Dzięki!

  • 13. Data: 2021-04-07 22:13:40
    Od: adam <a...@a...pl>

> [...]
    > Warszawy (możliwość zakwaterowania), to dawaj ten telefon tutaj.
    > Chyba nie robią na czarno, więc telefon na newsach może tylko

    jak wyżej Radek 781 951 634

    Nie wiem jak jest teraz u p. Radka, ja miałem z nim ostatni kontakt
    chyba 4 lub 5 lat temu. Ale jak napisałem, żałuję że wcześniej go nie
    poznałem. Nie musiałbym się szarpać z kilkoma wcześniejszymi ekipami.
    Robił u mnie drobną pracę około jedno- czy dwutygodniową, już na sam
    koniec. Nie twierdzę, że jest jakiś super, pewno w dłuższej współpracy
    jakieś kwasy by były, ale teraz z perspektywy, to brałbym go od razu.
    Najważniejsze, widziałem, że znał temat, sam się deklarował dowieźć
    materiał jak brakło itp, nie musiałbym być codziennie na budowie i
    siwieć dzień po dniu. Nawet jakby coś spieprzył (u mnie nie było czegoś
    takiego) to i tak "nic to" w porównaniu z tym co spieprzyły ekipy, które
    starałem się pilnować.