  • 1. Data: 2021-02-28 07:57:41
    Temat: jaki cyfrowy programator czasowy?
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, 1634Racine.
    On 28.02.2021 00:49 you wrote:

    > moze ktos doradzi w sprawie: jaki cyfrowy programator czasowy kupic,
    > by nie padl tak szybko,jak zazwyczaj pada chinszczyzna? ( jakis czas
    > temu kupilem 3 sztuki --> https://i.imgur.com/KwyZIzf.png,
    > https://i.imgur.com/NHaTCRG.png - tragedia, poszly do kosza)

    Jak ktoś ma sprawdzony, to zapewne już nie do kupienia.
    Ja kilka lat temu kupiłem jakieś w Selgrosie i działają do dzisiaj.
    Pytanie czy chcesz zwykły czy online?

    --
    Pete

  • 2. Data: 2021-02-28 14:28:33
    Temat: Re: jaki cyfrowy programator czasowy?
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Pete w news:603b3ee8$0$519$65785112@news.neostrada.pl
    > Jak ktoś ma sprawdzony, to zapewne już nie do kupienia.
    > Ja kilka lat temu kupiłem jakieś w Selgrosie i działają do dzisiaj.
    > Pytanie czy chcesz zwykły czy online?

    chce tzw zwykly, najprostszy, bez wifi, komory i tym podobnych wynalazkow.
    Ustawienie zegarowe: dni, przedzialow czasowych/godzinowych od-do, wpiecie
    programatora do gniazdka, a do programatora - wpiecie np. lampy. Koniec.
    (tak w zasadzie dzialaly te ze screenow, niestety: albo przestal dzialac
    mechanizm/uklad programatora, albo ch*&^%wa okazala sie sama budowa
    programatora i lampy nie dalo sie podpiac wtyczkowo. Krotko: ekstremalne
    dziadostwo)
    pytanie dotyczy zapewne tego,co dzisiaj jest do wyszperania w sklepach i
    ktos tego dzisiaj uzywa. Tylko tak mozna zarekomendowac. Bo ze w ogole inne
    programatory istnieja - wiem. Ale dlaczego mam sie po raz drugi naciac?

  • 3. Data: 2021-02-28 15:10:20
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, 1634Racine.
    On 28.02.2021 14:28 you wrote:

> [...]
    > wyszperania w sklepach i ktos tego dzisiaj uzywa. Tylko tak mozna
    > zarekomendowac. Bo ze w ogole inne programatory istnieja - wiem. Ale
    No to ja jakieś 5 lat temu kupiłem w Selgrosie taki:

    http://pics.rsh.ru/img/20210224582_14rssuls.jpg

    Nic się z nimi nie dzieje.

    --
    Pete

  • 4. Data: 2021-02-28 16:04:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 28 lutego 2021 o 14:28:56 UTC+1 1634Racine napisał(a):
> [...]
    > programatory istnieja - wiem. Ale dlaczego mam sie po raz drugi naciac?
    Groble wedle stawu. Jak potrzeba, żeby w zakresie doby sterowal to mechaniczny za ~10
    złotych.

  • 5. Data: 2021-02-28 19:59:10
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Pete w news:603ba457$0$508$65785112@news.neostrada.pl
    [..............]
    > http://pics.rsh.ru/img/20210224582_14rssuls.jpg
    > Nic się z nimi nie dzieje.

    np. *zawsze* we wtorki, czwartki, niedziele - 18.00-5.00 ma swiecic podpieta
    do niego
    lampa.
    ma mozliwosc np tego typu ustawien?

  • 6. Data: 2021-02-28 20:00:32
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Zenek Kapelinder w
    ups.com
    > Groble wedle stawu. Jak potrzeba, żeby w zakresie doby sterowal to
    > mechaniczny za ~10 złotych.

    ma byc ustawiany *programowo* i dzialac non stop. pisze o cyfrowym
    programatorze.

  • 7. Data: 2021-02-28 20:08:34
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    1634Racine w news:603be855$0$522$65785112@news.neostrada.pl
> [...]
    > [..............]
    > np. *zawsze* we wtorki, czwartki, niedziele - 18.00-5.00 ma swiecic

    jesli tak prosto i w sumie standardowo dziala - zadzwonie -->
    http://www.duwi.pl/kontakt.html i dopytam, gdzie w wwa mozna kupic.

  • 8. Data: 2021-02-28 20:10:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 28 lutego 2021 o 20:00:40 UTC+1 1634Racine napisał(a):
    > Zenek Kapelinder w
    > ma byc ustawiany *programowo* i dzialac non stop. pisze o cyfrowym
    > programatorze.
    To taki polecam
    https://pl.pinterest.com/pin/347129083757111678/
    Trzy niezależne kanały.

  • 9. Data: 2021-02-28 20:18:57
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, 1634Racine.
    On 28.02.2021 19:59 you wrote:

    > Pete w news:603ba457$0$508$65785112@news.neostrada.pl
    > [..............]
    > np. *zawsze* we wtorki, czwartki, niedziele - 18.00-5.00 ma swiecic
    > podpieta do niego lampa. ma mozliwosc np tego typu ustawien?

    O ile dobrze pamiętam bez problemu.
    To masz instrukcję:
    http://www.duwi.pl/materialy/oferta/pliki/37.pdf

    --